Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Formatowanie zmiennej globalnej


Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 14.12.2014 17:28

Nie jestem pewny, czy do końca o to chodzi, ale może w takim razie trzeba tylko stworzyć np. tablicę z dwoma wiadomościami i na podstawie tego, czy była komenda wpisana wyświetlić jedną z wartości tablicy? Oczywiście, wtedy by potrzebna by była dodatkowa zmienna bool z tablicą wynoszącą 33, by było wiadomo, czy już wpisywał komendę czy nie.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.12.2014 15:53

Witam jest może możliwość aby sformatować tekst w zmiennej globalnej, aby każdy gracz widział inną wartość ?:)


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 14.12.2014 15:56

Na jakiej podstawie gracz X ma widzieć inną wartość od gracza Y? Od czego to ma zależeć? 


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.12.2014 16:12

Albo tak, jakiś gracz wpiszę jakąś komendę/polecenie po czym otrzyma wiadomość z inną wartością która jest zapisywana w zmiennej globalnej ale ta wiadomość ma być zapisywana tylko dla gracza który to użył tej funkcji

Moje pytanie brzmi da się tak zrobić jeżeli tak to jak ?


Użytkownik Petpat edytował ten post 14.12.2014 16:13

  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 14.12.2014 17:28   Najlepsza odpowiedź

Nie jestem pewny, czy do końca o to chodzi, ale może w takim razie trzeba tylko stworzyć np. tablicę z dwoma wiadomościami i na podstawie tego, czy była komenda wpisana wyświetlić jedną z wartości tablicy? Oczywiście, wtedy by potrzebna by była dodatkowa zmienna bool z tablicą wynoszącą 33, by było wiadomo, czy już wpisywał komendę czy nie.


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.12.2014 18:10

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych