Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Weapon_Reload_Post Errory!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 LulzSec.

    Nie, nie wiem, ani on nie wie, nie pomoge !

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:242
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.12.2014 18:52

Mam pytanie mam problem z naprawą błędu w tym publicu.

public Weapon_Reload_Post(iEnt)
{    
	new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
	if(reload[id] == true){
		if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) )
		{
			new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
			new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO
			set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5)
			set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4)
		}
	}
}

A tutaj logi ;)

[AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
[AMXX]    [0] Plugin_2642210.sma::Weapon_Reload_Post (line 547) 

  • +
  • -
  • 0

- Only DD2 | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- 4 Maps | Skiny | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- Cod Mod 401 LvL ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

 

Zapraszam na CSowicze.pl


#2 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 13.12.2014 18:59

Możliwe że wywołałeś funkcję na nieżywym graczu.


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#3 LulzSec.

    Nie, nie wiem, ani on nie wie, nie pomoge !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:242
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.12.2014 19:03

Hmm, ale nadal nie wiem jak rozwiązać problem erroru. Z tego co widze ogolnie linijka 547 to ta:

 

if(reload[id] == true){ 

 

Ale sam nie wiem.


  • +
  • -
  • 0

- Only DD2 | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- 4 Maps | Skiny | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- Cod Mod 401 LvL ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

 

Zapraszam na CSowicze.pl


#4 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 14.12.2014 21:34

Daj cały *.sma w załączniku lub pokaż fragment gdzie wywołujesz Weapon_Reload_Post


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.12.2014 06:35

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych