Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] jaki kod na kradzież hp po uderzeniu?

cod nowy

Najlepsza odpowiedź radim, 16.12.2014 10:40

Robisz tak samo tylko zamiast dodawać atakującemu, to zabierasz ofierze.

new Float:max_hp = 100.0 + float( cod_get_user_health( id ) );
new Float:new_hp = pev( id, pev_health ) - 8.0;
 
set_pev( id, pev_health, ( new_hp < max_hp ) ? new_hp : max_hp );
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 tytusek

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:648
Online

Napisano 13.12.2014 14:51

Witam czy ma ktoś kod do klasy/perku że gdy strzelimy raz gracza bronią to kradnie mu x hp i dodaje nam...?


  • +
  • -
  • 0

Dodatek do [Metamod] - AntyCheat (wykrywanie plików z cheatami)

 

Sprzedam WPLN na Pukawce, duże ilości jak i małe odnawialne co miesiąc, prawie zawsze coś mam na sprzedaż zainteresowany pisz PW

download.png

 

 


#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 13.12.2014 15:02

Wykorzystaj event damage i pobierz za pomocą read_data(2) zadane przez gracza obrażenia. Potem najzwyczajniej ustaw graczowi życie takie, jakie ma + te zadane.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 tytusek

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:648
Online

Napisano 13.12.2014 15:40

Wykorzystaj event damage i pobierz za pomocą read_data(2) zadane przez gracza obrażenia. Potem najzwyczajniej ustaw graczowi życie takie, jakie ma + te zadane.

z jednej klasy już jest trochę tej funkcji ale tylko pod uderzeniu dodaje tobie a ofiarze nie zabiera 

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
 
if(id == idattacker || idattacker == 0)
return;
 
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return;
 
new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
new Float:nowe_zdrowie = 8.0+pev(idattacker, pev_health);
 
set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);
}
dałbyś rade dodać że ofiarze będzie zabierać hp :)

  • +
  • -
  • 0

Dodatek do [Metamod] - AntyCheat (wykrywanie plików z cheatami)

 

Sprzedam WPLN na Pukawce, duże ilości jak i małe odnawialne co miesiąc, prawie zawsze coś mam na sprzedaż zainteresowany pisz PW

download.png

 

 


#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 15.12.2014 17:54

Ale przecież przy uderzeniu gracza normalnie mu zabiera obrażenia, to co napisałem wyżej służy tylko do pobrania ilości obrażeń zadanych przez atakującego i dodania mu życia.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 tytusek

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:648
Online

Napisano 15.12.2014 20:51

Ale przecież przy uderzeniu gracza normalnie mu zabiera obrażenia, to co napisałem wyżej służy tylko do pobrania ilości obrażeń zadanych przez atakującego i dodania mu życia.

ta funkcja wyżej normalnie działa ale chce do niej dodac że graczowi temu co zostanie uderzony przez nas odbiera to hp 8 w tym przypadku i nam dodaje 

bo teraz tylko nam dodaje 8hp za każdym uderzeniem 

 

nie umie tego zrobić sam dobrze niestety :/


  • +
  • -
  • 0

Dodatek do [Metamod] - AntyCheat (wykrywanie plików z cheatami)

 

Sprzedam WPLN na Pukawce, duże ilości jak i małe odnawialne co miesiąc, prawie zawsze coś mam na sprzedaż zainteresowany pisz PW

download.png

 

 


#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.12.2014 10:40   Najlepsza odpowiedź

Robisz tak samo tylko zamiast dodawać atakującemu, to zabierasz ofierze.

new Float:max_hp = 100.0 + float( cod_get_user_health( id ) );
new Float:new_hp = pev( id, pev_health ) - 8.0;
 
set_pev( id, pev_health, ( new_hp < max_hp ) ? new_hp : max_hp );

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 tytusek

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:648
Online

Napisano 16.12.2014 20:00



 

Robisz tak samo tylko zamiast dodawać atakującemu, to zabierasz ofierze.

new Float:max_hp = 100.0 + float( cod_get_user_health( id ) );
new Float:new_hp = pev( id, pev_health ) - 8.0;
 
set_pev( id, pev_health, ( new_hp < max_hp ) ? new_hp : max_hp );

będzie działać ?

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
 
if(id == idattacker || idattacker == 0)
return;
 
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return;
 
        new Float:max_hp = 100.0 + float( cod_get_user_health( id ) );
        new Float:new_hp = pev( id, pev_health ) - 8.0;
 
        set_pev( id, pev_health, ( new_hp < max_hp ) ? new_hp : max_hp );
 
new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
new Float:nowe_zdrowie = 8.0+pev(idattacker, pev_health);
 
set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);
}

Użytkownik tytusek edytował ten post 16.12.2014 20:01

  • +
  • -
  • 0

Dodatek do [Metamod] - AntyCheat (wykrywanie plików z cheatami)

 

Sprzedam WPLN na Pukawce, duże ilości jak i małe odnawialne co miesiąc, prawie zawsze coś mam na sprzedaż zainteresowany pisz PW

download.png

 

 


#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.12.2014 21:56

Najlepszym sposobem na sprawdzenie czy działa jest wgranie na serwer i zobaczenie czy faktycznie działa. Spoglądając na kod, teoretycznie powinno działać, praktycznie raczej też, ale możesz sprawdzić.


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.12.2014 16:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych