Witam czy ma ktoś kod do klasy/perku że gdy strzelimy raz gracza bronią to kradnie mu x hp i dodaje nam...?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź radim, 16.12.2014 10:40
Robisz tak samo tylko zamiast dodawać atakującemu, to zabierasz ofierze.
new Float:max_hp = 100.0 + float( cod_get_user_health( id ) ); new Float:new_hp = pev( id, pev_health ) - 8.0; set_pev( id, pev_health, ( new_hp < max_hp ) ? new_hp : max_hp );Przejdź do postu
#1
Napisano 13.12.2014 14:51
#2
Napisano 13.12.2014 15:02
Wykorzystaj event damage i pobierz za pomocą read_data(2) zadane przez gracza obrażenia. Potem najzwyczajniej ustaw graczowi życie takie, jakie ma + te zadane.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#3
Napisano 13.12.2014 15:40
Wykorzystaj event damage i pobierz za pomocą read_data(2) zadane przez gracza obrażenia. Potem najzwyczajniej ustaw graczowi życie takie, jakie ma + te zadane.
z jednej klasy już jest trochę tej funkcji ale tylko pod uderzeniu dodaje tobie a ofiarze nie zabiera
public Damage(id){new idattacker = get_user_attacker(id);if(id == idattacker || idattacker == 0)return;if(!is_user_alive(idattacker))return;if(!ma_klase[idattacker])return;new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);new Float:nowe_zdrowie = 8.0+pev(idattacker, pev_health);set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);}dałbyś rade dodać że ofiarze będzie zabierać hp
#4
Napisano 15.12.2014 17:54
Ale przecież przy uderzeniu gracza normalnie mu zabiera obrażenia, to co napisałem wyżej służy tylko do pobrania ilości obrażeń zadanych przez atakującego i dodania mu życia.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#5
Napisano 15.12.2014 20:51
Ale przecież przy uderzeniu gracza normalnie mu zabiera obrażenia, to co napisałem wyżej służy tylko do pobrania ilości obrażeń zadanych przez atakującego i dodania mu życia.
ta funkcja wyżej normalnie działa ale chce do niej dodac że graczowi temu co zostanie uderzony przez nas odbiera to hp 8 w tym przypadku i nam dodaje
bo teraz tylko nam dodaje 8hp za każdym uderzeniem
nie umie tego zrobić sam dobrze niestety
#6
Napisano 16.12.2014 10:40 Najlepsza odpowiedź
Robisz tak samo tylko zamiast dodawać atakującemu, to zabierasz ofierze.
new Float:max_hp = 100.0 + float( cod_get_user_health( id ) ); new Float:new_hp = pev( id, pev_health ) - 8.0; set_pev( id, pev_health, ( new_hp < max_hp ) ? new_hp : max_hp );
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#7
Napisano 16.12.2014 20:00
Robisz tak samo tylko zamiast dodawać atakującemu, to zabierasz ofierze.
new Float:max_hp = 100.0 + float( cod_get_user_health( id ) ); new Float:new_hp = pev( id, pev_health ) - 8.0; set_pev( id, pev_health, ( new_hp < max_hp ) ? new_hp : max_hp );
będzie działać ?
public Damage(id){new idattacker = get_user_attacker(id);if(id == idattacker || idattacker == 0)return;if(!is_user_alive(idattacker))return;if(!ma_klase[idattacker])return;new Float:max_hp = 100.0 + float( cod_get_user_health( id ) );new Float:new_hp = pev( id, pev_health ) - 8.0;set_pev( id, pev_health, ( new_hp < max_hp ) ? new_hp : max_hp );new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);new Float:nowe_zdrowie = 8.0+pev(idattacker, pev_health);set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);}
Użytkownik tytusek edytował ten post 16.12.2014 20:01
#8
Napisano 16.12.2014 21:56
Najlepszym sposobem na sprawdzenie czy działa jest wgranie na serwer i zobaczenie czy faktycznie działa. Spoglądając na kod, teoretycznie powinno działać, praktycznie raczej też, ale możesz sprawdzić.
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#9
Napisano 17.12.2014 16:09
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych