statsx.amxx - ukrycie komendy /me - czy do...
Ravenek
06.12.2014
Chcialem na serwerze ukryc komende /me, zeby nie bylo spamu, ale zeby wszystko poprawnie dzialalo i zrobilem tak:
W tej funkcji:
public cmdMe(id)
{
if (!SayMe)
{
client_print(id, print_chat, "%L", id, "DISABLED_MSG")
return PLUGIN_HANDLED
}
format_kill_vinfo(id, 0, g_sBuffer)
client_print(id, print_chat, "* %s", g_sBuffer)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Podmienilem return PLUGIN_CONTINUE na return PLUGIN_HANDLED_MAIN
Czyli wyglada to tak:
public cmdMe(id)
{
if (!SayMe)
{
client_print(id, print_chat, "%L", id, "DISABLED_MSG")
return PLUGIN_HANDLED
}
format_kill_vinfo(id, 0, g_sBuffer)
client_print(id, print_chat, "* %s", g_sBuffer)
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}
I dziala jak powinno, tylko mam pytanie czy dobrze to zrobilem, czy powinienem dac samo return PLUGIN_HANDLED lub zmienic jeszcze jakos inaczej?
Użytkownik Ravenek edytował ten post 06.12.2014 00:33
^Szeregowy^ 06.12.2014
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "NIE ZNANY"
new szCommand[][]=
{
"say /me" //mozesz sobie tu dopisywac komendy :)
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
for(new i = 0 ;i<sizeof szCommand;i++){
register_clcmd(szCommand[i],"block")
}
}
public block(id){
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 06.12.2014 00:47
Ravenek
06.12.2014
Wlasnie ja nie chce pluginu.
Chcialem sam edytowac bez uzycia dodatkowego pluginu.
Dobrze zrobilem? Wszystko mi ladnie dziala.
tytusek
08.12.2014
będzie to działać w pluginach typu sklep cod mod ?
Droso
09.12.2014
będzie to działać w pluginach typu sklep cod mod ?
tak, zamiana CONTINUE NA HANDLED/HANDLED_MAIN, zadziala polecam zmieniac na HANDLED_MAIN