Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

statsx.amxx - ukrycie komendy /me - czy dobrze?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ravenek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.12.2014 00:32

Chcialem na serwerze ukryc komende /me, zeby nie bylo spamu, ale zeby wszystko poprawnie dzialalo i zrobilem tak:

W tej funkcji:

 

public cmdMe(id)
{
    if (!SayMe)
    {
        client_print(id, print_chat, "%L", id, "DISABLED_MSG")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    format_kill_vinfo(id, 0, g_sBuffer)
    client_print(id, print_chat, "* %s", g_sBuffer)
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}

 

 

Podmienilem   return PLUGIN_CONTINUE na   return PLUGIN_HANDLED_MAIN

 

Czyli wyglada to tak:

 

public cmdMe(id)
{
    if (!SayMe)
    {
        client_print(id, print_chat, "%L", id, "DISABLED_MSG")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    format_kill_vinfo(id, 0, g_sBuffer)
    client_print(id, print_chat, "* %s", g_sBuffer)
    
    return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

 

 

I dziala jak powinno, tylko mam pytanie czy dobrze to zrobilem, czy powinienem dac  samo return PLUGIN_HANDLED lub zmienic jeszcze jakos inaczej?


Użytkownik Ravenek edytował ten post 06.12.2014 00:33

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

IP: 80.72.37.10:27073


#2 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 06.12.2014 00:45

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "NIE ZNANY"


new szCommand[][]=
{
"say /me" //mozesz sobie tu dopisywac komendy :)

}
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    
for(new i = 0 ;i<sizeof szCommand;i++){
        register_clcmd(szCommand[i],"block")
    }
}

public block(id){
    return PLUGIN_HANDLED;
}


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 06.12.2014 00:47

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#3 Ravenek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.12.2014 02:09

Wlasnie ja nie chce pluginu.

Chcialem sam edytowac bez uzycia dodatkowego pluginu.

Dobrze zrobilem? Wszystko mi ladnie dziala.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

IP: 80.72.37.10:27073


#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 07.12.2014 16:28


Dobrze zrobilem? Wszystko mi ladnie dziala.

 

Sam sobie odpowiedziałeś.


  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#5 tytusek

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:648
Offline

Napisano 08.12.2014 18:10

będzie to działać w pluginach typu sklep cod mod ?

np tego http://amxx.pl/topic...p-aktualizacja/


  • +
  • -
  • 0

Dodatek do [Metamod] - AntyCheat (wykrywanie plików z cheatami)

 

Sprzedam WPLN na Pukawce, duże ilości jak i małe odnawialne co miesiąc, prawie zawsze coś mam na sprzedaż zainteresowany pisz PW

download.png

 

 


#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 09.12.2014 18:47

będzie to działać w pluginach typu sklep cod mod ?

np tego http://amxx.pl/topic...p-aktualizacja/

tak, zamiana CONTINUE NA HANDLED/HANDLED_MAIN, zadziala polecam zmieniac na HANDLED_MAIN


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych