Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Problem z ustawieniem grupy map

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 lvr

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:asdasd
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 04.12.2014 20:42

Witam 

Map problem z ustawieniem grupy map na serwerze. Po włączeniu serwera wgrywa się mapa z komendy startowej wraz z grupą map (poniżej polecenie startowe):

srcds_run -console -game csgo -usercon +game_type 0 +game_mode 1 -nohltv -tickrate 128 -maxplayers 16 -maxplayers_override 16 +ip 212.91.26.87 -port 27106 -exec server.cfg +mapgroup mg_bomb_moje +map de_mirage

i gamemodes_server.cfg:

// To use this file, rename it to GameModes_Server.txt
//
// Values here override the default gamemodes.txt 

"GameModes_Server.txt"{"gameTypes"{"classic"{"gameModes"{

/////////////////////////////////////////
// COMPETITIVE
/////////////////////////////////////////
"competitive"{

		
		"maxplayers"		"11"			// Note that maxplayers doesn't go in the convar block.
											// Another way to set maxplayers is to add -maxplayers_override XX to the cmd line.
		"exec"
		{
											// Any config files listed here will be executed after the ones in gamemodes.txt.
			
			"exec"					"moj_server.cfg" 
		}

		"mapgroupsMP"						// List of mapgroups valid for this game mode ( competitive )
		{
			"mg_bomb_moje"		""			// nazwa naszej grupy map (tej poniżej)
		}


}
/////////////////////////////////////////
// CASUAL
/////////////////////////////////////////
"casual"{



		"maxplayers"		"30"

		"exec"
		{
			"exec"					"server_last.cfg"
		}

		"mapgroupsMP"						// List of mapgroups valid for this game mode ( casual )
		{
			"mg_bomb_se"		""
		}



}}}"gungame"{"gameModes"{

/////////////////////////////////////////
// ARMS RACE
/////////////////////////////////////////
"gungameprogressive"{



		"maxplayers"			"10"

		// These are the configs that get executed when a game mode of this type is created
		"exec"
		{
			"exec"					"server_last.cfg"
		}
					
		"mapgroupsMP"
		{
			"mg_armsrace"	""
		}

		"weaponprogression_ct"
		{
			"deagle"		{ "kills"	"5" }
			"awp"			{ "kills"	"5" }
			"knifegg"		{ "kills"	"1" }
		}
					
		"weaponprogression_t"
		{
			"deagle"		{ "kills"	"5" }
			"awp"			{ "kills"	"5" }
			"knifegg"		{ "kills"	"1" }
		}



/////////////////////////////////////////
// DEMOLITION
/////////////////////////////////////////
"gungametrbomb"
{


		"maxplayers"			"10"

		// These are the configs that get executed when a game mode of this type is created
		"exec"
		{
			"exec"					"server_last.cfg"
		}

		"mapgroupsMP"
		{
			"mg_demolition"		""
		}

		"weaponprogression_ct"
		{
			"m4a1"			{ "kills"	"1" }
			"awp"			{ "kills"	"1" }
			"Scar20"		{ "kills"	"1" }
		}
			
		"weaponprogression_t"
		{
			"ak47"			{ "kills"	"1" }
			"awp"			{ "kills"	"1" }
			"g3sg1"			{ "kills"	"1" }
		}


}}}}

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Map groups
//
// To use a mapgroup, it needs to be defined in a keyvalues
// block such as the example below, as well as listed in the 
// 'mapgroupsMP' block within the game mode that will run it,
// such as the example above.
//
// Then launch the server with '+mapgroup MAPGROUPNAME'
//
// Example:
//
// srcds -game csgo +game_mode 1 +mapgroup mg_bomb_se +map de_nuke_se
//
//
// Check the developer wiki for updated community info
// https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Dedicated_Servers
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



	"mapgroups"
	{
		"mg_bomb_moje"									// mapgroup definition
		{
			"name"			"mg_bomb_moje"
			"maps"
			{
				"de_train"        ""
                                "de_mirage"		""
               	                "de_overpass"		""
				"de_dust2"		""
				"de_nuke"		""
				"de_season"		""
				"de_inferno"		""
				"de_cache"		""
			}
		}
	}
}

Niestety po zakończeniu mapy z komendy startowej nie ładuje się kolejna mapa (de_train) lecz znowu mapa de_mirage 

 

Poniżej logi z konsoli serwera:

L 12/04/2014 - 20:38:13: World triggered "Round_End"
Going to intermission...
CHANGELEVEL: Looking for next level in mapgroup 'mg_bomb_moje'
Looking for next map in mapgroup 'mg_bomb_moje'...
CHANGELEVEL: GetNextMap failed for mapgroup 'mg_bomb_moje', map group invalid or empty
CHANGELEVEL: Looking for next level in mapgroup 'mg_bomb_moje'
Looking for next map in mapgroup 'mg_bomb_moje'...
CHANGELEVEL: GetNextMap failed for mapgroup 'mg_bomb_moje', map group invalid or empty
CHANGELEVEL: Not changing level, mp_match_end_restart is false, mp_match_end_changelevel is false 

Co jest nie tak? Dlaczego nie ładuje się mg_bomb_moje?
 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych