Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin "m_afk_guard" zle odlicza afk gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ravenek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.12.2014 11:52

Witam.

Chodzi o to ze ten plugin jest bardzo dobry i prosty, taki jaki powinien byc ale jedna rzecz jest w nim zle.

 

Wyrzuca na spect / kick po X sekundach i tak powinno byc.

Tylko ze ten plugin liczy te np. 30 sekund od nowa co kazda runde, przyklad:

- jestem afk

- po 30s ma mnie wrzucic na spect

- minelo 15 sekund i ktos mnie zabil

- nowa runda

- minelo 15 sekund i nadal liczy do 30

 

Moje pytanie jest takie, czy umialby ktos go tak przerobic zeby dzialal tak jak np.afkkicker ze:

- jestem afk

- po 30 s ma mnei wyrzucic na spect

- minelo 15 sekund i ktos mnie zabil

- nowa runda

- minelo 15 sekund i zostalem przezucony na spect

 

Leci + za pomoc.

SMA w zalaczniku.

Załączone pliki


Użytkownik Ravenek edytował ten post 03.12.2014 11:53

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

IP: 80.72.37.10:27073


#2 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 03.12.2014 12:47

Łap nie testowałem 

 

 

    #include <amxmodx>
    #include <amxmisc>
    #include <engine>
    #include <cstrike>
     
    #define PLUGIN "m_afk_guard"
    #define VERSION "0.1"
    #define AUTHOR "Miczu"
     
    new Float: p_time[33]
    new Float: angle[33]
     
    public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_cvar("m_afk_kontrol_mode","2") //0 - off
    //1 - afk time -> kick
    //2 - afk time -> spec ->afk time 2 ->kick
    register_cvar("m_afk_kontrol_time","30")
    register_cvar("m_afk_kontrol_time2","255")
    register_think("Afk_Guard","g_think")
    make_guard()
    }
     
    public make_guard()
    {
    new ent = create_entity("info_target")
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname,"Afk_Guard")
    entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 1.0)
    }
     
    public client_PreThink(id)
    {
    if(get_user_button(id)!=get_user_oldbutton(id)) p_time[id]=get_gametime()
    }
     
    public g_think(ent)
    {
    if(get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode"))
    {
    new players[32],num
    new time1 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time")
    new time2 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time2")
    new mode = get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode")
    get_players(players,num)
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
    if(!is_user_connected(players[i]) || is_user_bot(players[i]) || is_user_hltv(players[i])) continue
    new Float:a[3]
    entity_get_vector(players[i],EV_VEC_angles,a)
    if(a[0]!=angle[players[i]]) p_time[players[i]] = get_gametime()
    angle[players[i]] = a[0]
    if((p_time[players[i]]+time1)<get_gametime())
    {
    if(mode==1) remove_him(players[i])
    else
    {
    if(cs_get_user_team(players[i])!= CS_TEAM_SPECTATOR)
    {
    if(is_user_alive(players[i])) user_silentkill(players[i])
    cs_set_user_team(players[i],CS_TEAM_SPECTATOR)
    }
    else if((p_time[players[i]]+time1+time2)<get_gametime())
    {
    remove_him(players[i])
    }
    }
    }
    }
    entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,get_gametime() + 1.0)
    }
    else entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 10.0)
    }
     
    public remove_him(id)
    {
    server_cmd("kick #%d ^"Zostalesz wyzucony za AFK!^"", get_user_userid(id))
    }
     
    public client_putinserver(id)
    {
    p_time[id] = get_gametime()
    }
 

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#3 Ravenek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.12.2014 14:33

W ogole nie dziala.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

IP: 80.72.37.10:27073


#4 Ravenek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.12.2014 20:25

Mam inny plugin.

proszę zamknac temat.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

IP: 80.72.37.10:27073





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych