Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy istnieje taki plugin?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 hetom

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:z gdzies
Offline

Napisano 30.08.2009 12:08

Mam takie pytanie, czy istnieje taki plugin ktory uniemozliwia rozwalania bs-ow przez ninje i lowce? Za pomoc bardzo dziekuje :>
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2009 12:11

he ocb ? rozwalanie bs przez ninje lub łowce ???:(
  • +
  • -
  • 0

#3 hetom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:z gdzies
Offline

Napisano 30.08.2009 12:13

Ninja moze rzucic nozem i rozwalic bs a lowca moze kusza chce wiedziec czy istnieje plugin na to :P
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2009 12:15

bs czyli bombsighta ^^ ?
  • +
  • -
  • 0

#5 hetom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:z gdzies
Offline

Napisano 30.08.2009 12:17

tak xD
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2009 12:21

to już nie kapuje ;D jakim cudem ninja lub łowca rozwali bs-a ja się nigdy z czymś takim nie spotkałem a trochę już gram na diablo modzie
  • +
  • -
  • 0

#7 hetom

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:z gdzies
Offline

Napisano 30.08.2009 12:25

;> ;>
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2009 12:31

heh juz wiem ocb dobra noże i bełty kusz rozwalają szyby lecz szyby i skrzynie mają te samą nazwę w silniku hl czyli wybieraj szyby mają sie dalej rozwalać czy bs :) ?
  • +
  • -
  • 0

#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 30.08.2009 12:37

Usuń:
register_touch("throwing_knife", "func_breakable",	"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "throwing_knife",	"touchbreakable")

I
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")

  • +
  • -
  • 0

#10 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 30.08.2009 13:09

Usuń:

register_touch("throwing_knife", "func_breakable",	"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "throwing_knife",	"touchbreakable")

I
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")


TO co kolega napisał taki mi sei zdaje bo tez miałem ten problem
  • +
  • -
  • 0

#11 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 30.08.2009 13:18

Jeszcze możesz public'a wywalić z touchbreakable
public touchbreakable(ent1, ent2)
{
	new name[32],breakable,ent
	entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
	if(equali(name,"func_breakable"))
	{
		breakable=ent1
		ent=ent2
	}
	else
	{
		breakable=ent2
		ent=ent1
	}
	new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
	if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
	else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)
	
	entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
	if(equali(name,"throwing_knife"))
	{
		emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	}
	else remove_entity(ent)
}


I czekać na nową wersję w której może to będzie poprawione ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych