Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod by Stachuu?? :D Edit by Zer0. (kontynuacja od 0ne.)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
75 odpowiedzi w tym temacie

#61 protypek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 14.05.2015 15:38

Wywaliło mi takimi errorami.

L 05/14/2015 - 16:14:16: [FUN] Invalid player 6
L 05/14/2015 - 16:14:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "ndm3.amxx")
L 05/14/2015 - 16:14:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_maxspeed")
L 05/14/2015 - 16:14:16: [AMXX]    [0] ndm3_2884537.sma::off_fleshuj (line 17336) 

I też mam pytanie. Bo jak wpłaca się exp do gildii to się resetuję, ale staty zostają. Tak ma być?


  • +
  • -
  • 0

#62 konopia1

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Blizne
Offline

Napisano 17.05.2015 13:34

niech mi ktoś pomoże nie wiem jak połączyć się z bazą danych pliki wrzuciłem na serwer pukawki zostało mi połączenie z bazą danych jestem zielony w tych sprawach i nie wiem jak to zrobić 


  • +
  • -
  • 0

#63 Pojdon

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:41
Offline

Napisano 17.05.2015 20:14

Jaki masz hosting ?
Np na Pukawce możesz sobie zrobić własną bazę danych.

Pomogę Ci pisz GG: 52379954

 


Użytkownik Pojdon edytował ten post 17.05.2015 20:15

[Konkurs]  --> b_350_20_C60FBC_C60FBC_FFFFFF_C60FBC.png <--  [Reset]    

IP:  46.29.21.218:27106

 

download1.png

adfly.350x19.1.png


#64 konopia1

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Blizne
Offline

Napisano 19.05.2015 00:29

trzeba w pliku ndm3.sma zmienić

diablo_sql_hos diablo_sql_user   diablo_sql_pass diablo_sql_datab​ase

na swoją baze danych czy trzeba w innych plikach też coś zmieniać??


  • +
  • -
  • 0

#65 konopia1

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Blizne
Offline

Napisano 19.05.2015 11:45

dobra doszedłem do takiego momętu że dzila /menu /gidie a nawet jak wpisze /klasa to jako tako jest, jako tako ponieważ nie mogę wybrać żadnej klasy i nie pokazuje się ta tabelka ile ma się kamieni many klase itd.

Druga sprawa to jak się dodaje vipa i premke


  • +
  • -
  • 0

#66 aha.mp3

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:354
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 24.05.2015 12:32

dobra doszedłem do takiego momętu że dzila /menu /gidie a nawet jak wpisze /klasa to jako tako jest, jako tako ponieważ nie mogę wybrać żadnej klasy i nie pokazuje się ta tabelka ile ma się kamieni many klase itd.

Druga sprawa to jak się dodaje vipa i premke

 

Wybacz, że z takim opóźnieniem, lecz zmieniałem dostawcę internetu. 

 

Musisz mieć bazę danych na hostingu lub nawet u siebie w domu na komputerze (http://amxx.pl/topic...h-na-localhost/)

 

Vipa oraz premki dodajesz tak jak admina >> w pliku users.ini.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#67 aha.mp3

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:354
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 24.05.2015 12:48

@ Aktualizacja

 

- Dodałem nową klasę Tropiciel (flaga "r").

- Dodałem 25 itemów.

- Poprawiłem numerację itemów.

- Troszkę optymalizacji kodu też się przydało.

- Diamenty w osobnym pluginie już są gotowe, lecz muszę je przetestować.

 

 

Ogólnie coś jeszcze przy nim robiłem, ale na ten moment nawet nie pamiętam co :P Jest to główna wersja Diablo Moda z mojego oficjalnego serwera, którym już się nie zajmuje. ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#68 protypek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 27.05.2015 17:11

Wywaliło mi takimi errorami.

L 05/14/2015 - 16:14:16: [FUN] Invalid player 6
L 05/14/2015 - 16:14:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "ndm3.amxx")
L 05/14/2015 - 16:14:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_maxspeed")
L 05/14/2015 - 16:14:16: [AMXX]    [0] ndm3_2884537.sma::off_fleshuj (line 17336) 

I też mam pytanie. Bo jak wpłaca się exp do gildii to się resetuję, ale staty zostają. Tak ma być?

Pomożesz z tym?


Użytkownik protypek edytował ten post 27.05.2015 17:12

  • +
  • -
  • 0

#69 aha.mp3

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:354
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 10.06.2015 08:25

 

Wywaliło mi takimi errorami.

L 05/14/2015 - 16:14:16: [FUN] Invalid player 6
L 05/14/2015 - 16:14:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "ndm3.amxx")
L 05/14/2015 - 16:14:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_maxspeed")
L 05/14/2015 - 16:14:16: [AMXX]    [0] ndm3_2884537.sma::off_fleshuj (line 17336) 

I też mam pytanie. Bo jak wpłaca się exp do gildii to się resetuję, ale staty zostają. Tak ma być?

Pomożesz z tym?

 

Pobierz sobie nową wersję ;) Wybacz, że tak późno, ale do tego momentu przygotowywałem się do egzaminu :P


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#70 protypek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 24.06.2015 16:49

Mam pytanko jeszcze. Bo próbuję zmniejszyć dmg fireballa i nie mogę znaleźć. Szukalem w publicu i nie wiedzę/// :/

public item_fireball(id)
{
new xd = floatround(halflife_time()-wait1[id])
new czas = 3-xd
if (halflife_time()-wait1[id] <= 3)
{
client_print(id, print_center, "Za %d sek mozesz uzyc mocy!", czas)
return PLUGIN_CONTINUE;
} 
if (fired[id] < 1)
{
hudmsg(id,2.0,"Naladuj Kule")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (fired[id] > 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id] --
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)






//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)




message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) 
write_byte(22) 
write_short(fEntity) 
write_short(sprite_beam) 
write_byte(45) 
write_byte(4) 
write_byte(255) 
write_byte(0) 
write_byte(0) 
write_byte(25)
message_end() 


wait1[id]=floatround(halflife_time())
} 
return PLUGIN_HANDLED
}

Bo ten kod odpowiadają za ilość kul + następna kula po dodaniu 50 inty(tak jak u Czarodzieja)? 

if (player_class[id] == Lajt || player_class[id] == Xardas)fired[id] = 2 + player_intelligence[id]/100
else if(player_b_fireball[id]>0) fired[id] = 2
else fired[id] = 0
maxfired[id] = fired[id]

 


Użytkownik protypek edytował ten post 24.06.2015 16:53

  • +
  • -
  • 0

#71 aha.mp3

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:354
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 26.06.2015 12:49

 

Mam pytanko jeszcze. Bo próbuję zmniejszyć dmg fireballa i nie mogę znaleźć. Szukalem w publicu i nie wiedzę/// :/

public item_fireball(id)
{
new xd = floatround(halflife_time()-wait1[id])
new czas = 3-xd
if (halflife_time()-wait1[id] <= 3)
{
client_print(id, print_center, "Za %d sek mozesz uzyc mocy!", czas)
return PLUGIN_CONTINUE;
} 
if (fired[id] < 1)
{
hudmsg(id,2.0,"Naladuj Kule")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (fired[id] > 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id] --
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)






//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)




message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) 
write_byte(22) 
write_short(fEntity) 
write_short(sprite_beam) 
write_byte(45) 
write_byte(4) 
write_byte(255) 
write_byte(0) 
write_byte(0) 
write_byte(25)
message_end() 


wait1[id]=floatround(halflife_time())
} 
return PLUGIN_HANDLED
}

Bo ten kod odpowiadają za ilość kul + następna kula po dodaniu 50 inty(tak jak u Czarodzieja)? 

if (player_class[id] == Lajt || player_class[id] == Xardas)fired[id] = 2 + player_intelligence[id]/100
else if(player_b_fireball[id]>0) fired[id] = 2
else fired[id] = 0
maxfired[id] = fired[id]

 

 

2 FireBalle na start + 1 co 100 inteligencji.

 

DMG Fireballa zmienisz w funkcji:

public Explode_Origin(id,Float:origin[3],dist)
{
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(3)
write_coord(floatround(origin[0]))
write_coord(floatround(origin[1]))
write_coord(floatround(origin[2]))
write_short(sprite_boom)
write_byte(50)
write_byte(15)
write_byte(0)
message_end()
 
new Players[32], playerCount, a
get_players(Players, playerCount, "ah") 
new Float:fDamage = 75.0+player_intelligence[id]/3 //TUTAJ ZMIENIASZ DMG FIREBALLA
for (new i=0; i<playerCount; i++) 
{
a = Players[i] 
 
new Float:aOrigin[3]
pev(a,pev_origin,aOrigin)
 
if (get_user_team(id) != get_user_team(a) && get_distance_f(aOrigin,origin) < dist+0.0)
{
TakeDamage(a, id, fDamage, DMG_ENERGYBEAM, "fireba");
}
 
}
}

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#72 REdzik

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:DiabloMody vs JailBreak
Offline

Napisano 09.08.2015 17:11

 

Napisano 19.03.2015 23:00

ilosc_rakiet_gracza[i] == X

zamień na 

ilosc_rakiet_gracza[i] = X

Pisałem na szybko, więc zrobiłem znak równości zamiast przypisu :P 

 

A tu niżej masz motd. Jest ich 6 łącznie z vipem. Każdy motd możesz przerobić nawet w zwykłym notatniku :P

 

 


Mam,problem... :( Mianowicie chciałem pobrać sobie motd do DiabloMod'a ale link nie działa.
Mógłbyś zrobic reupload albo ktos inny wrzucić ?

 


  • +
  • -
  • 0

#73 protypek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 20.10.2015 12:34

Dalej jest problem z gildiami. Jak się wpłaca exp to lvl na klasie zostaje i możesz cały czas go wpłacać.


  • +
  • -
  • 0

#74 aha.mp3

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:354
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 21.10.2015 10:33

znajdź:

new const GildiaXP[10]

zamień na:

new const GildiaXP[10] = {
0,15000000,40000000,75000000,150000000,300000000,450000000,600000000,800000000,1000000000
}
 
Następnie znajdź
public iDodaj(id)
i zamień cały public na:
 
 
Spoiler
 

Użytkownik 360 edytował ten post 21.10.2015 10:34

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#75 protypek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 05.12.2015 13:57

Sory że jeszcze raz o to proszę. Ale czy mógłbyś jeszcze raz wstawić pliki .txt (bindy, opis diablo, itp.) bo tamten link wygasł. Zmieniłem hosting i zapomniałem skopiować owe pliki.


  • +
  • -
  • 0

#76 REdzik

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:DiabloMody vs JailBreak
Offline

Napisano 06.12.2015 15:48

Podpinam sie tak samo pod wypowiedz kolegi na gorze czy moglbys wrzucic pliki .txt bo brak ich :/


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych