Witam mam pytanie jak dodać np. Flaga T aby miał dodatkowe staty +5 do każdej ? np.
Admiral - Gracz bez flagi t
Inteligencja - 50
Admiral - Gracz z flagą t
Inteligencja - 55
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.11.2014 17:19
Witam mam pytanie jak dodać np. Flaga T aby miał dodatkowe staty +5 do każdej ? np.
Admiral - Gracz bez flagi t
Inteligencja - 50
Admiral - Gracz z flagą t
Inteligencja - 55
Napisano 03.12.2014 19:04
public cod_class_enabled(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+5); } ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-5); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-5); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-5); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-5); } ma_klase[id] = false; }
Powinno działać
Użytkownik V!p3r edytował ten post 03.12.2014 19:06
Napisano 04.12.2014 08:59
Jak mu ma to zadziałać jak wszędzie pobiera statystyki inne od inta i dodaje do inta?
Poprawiony kod:
public cod_class_enabled(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+5); } ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-5); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-5); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-5); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-5); } ma_klase[id] = false; }
Użytkownik oeN. edytował ten post 04.12.2014 09:00
Napisano 08.12.2014 19:03
A czy dało by radę to zrobić do vipa bo nie chce mi się zbytnio grzebać w każdej klasie
Napisano 08.12.2014 21:46
W silniku dodaj:
w public Odrodzenie pod ZastosujAtrybuty(id)
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+5); }
Napisano 08.12.2014 23:11
Witam mam pytanie jak dodać np. Flaga T aby miał dodatkowe staty +5 do każdej ? np.
Admiral - Gracz bez flagi t
Inteligencja - 50
Admiral - Gracz z flagą t
Inteligencja - 55
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "DajStaty" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "unknown" new cod_vwyt, cod_vint, cod_vkon, cod_vhp; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "DajStaty", 1); cod_vkon = register_cvar("cod_vkon","5"); cod_vint = register_cvar("cod_vint","5"); cod_vwyt = register_cvar("cod_vwyt","5"); cod_vhp = register_cvar("cod_vhp","5"); } public DajStaty(id) { if (is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { new hp = get_pcvar_num(cod_vhp); new bonus = cod_get_user_health(id, 0, 0, 1); if(is_user_alive(id) && bonus < hp) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id)+ get_pcvar_num(cod_vhp)); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id) + get_pcvar_num(cod_vkon)); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id) + get_pcvar_num(cod_vint)); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id) + get_pcvar_num(cod_vwyt)); } } }
Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 08.12.2014 23:15
Napisano 09.12.2014 14:16
Zerżnąłeś kod z jakiegoś VIPa na Coda i do tego bez sensu ponieważ podałem już odpowiedni kod który jest lepszy bo nie wymaga osobnych pluginów.
Napisano 09.12.2014 15:21
Dziękować jeśli będą problemy to napiszę lecą +
Napisano 09.12.2014 15:35
W silniku dodaj:
w public Odrodzenie pod ZastosujAtrybuty(id)
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+5); }
Dodałem to tak:
public Odrodzenie(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)) set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b"); if(nowa_klasa_gracza[id]) UstawNowaKlase(id); if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+5); } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
I wywala błędy :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(350) : error 017: undefined symbol "cod_set_user_bonus_intelligence" QTM_CodMod.sma(351) : error 017: undefined symbol "cod_set_user_bonus_health" QTM_CodMod.sma(352) : error 017: undefined symbol "cod_set_user_bonus_stamina" QTM_CodMod.sma(353) : error 017: undefined symbol "cod_set_user_bonus_trim" 4 Errors. Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
Napisano 09.12.2014 16:03
Dodaj:
#include <codmod>
Do silnika. A jeśli ciągle coś będzie nie tak to podeślij mi .sma tutaj albo na PW to Ci to ogarne.
Użytkownik oeN. edytował ten post 09.12.2014 16:04
Napisano 09.12.2014 16:19
Dodałem sobie kod do mojego vipa więc jest git dzięki za pomoc jak coś napiszę na pw
Napisano 09.12.2014 16:44
Zerżnąłeś kod z jakiegoś VIPa na Coda i do tego bez sensu ponieważ podałem już odpowiedni kod który jest lepszy bo nie wymaga osobnych pluginów.
Napisano 09.12.2014 21:53
Zerżnąłeś kod z jakiegoś VIPa na Coda i do tego bez sensu ponieważ podałem już odpowiedni kod który jest lepszy bo nie wymaga osobnych pluginów.
Tak to prawda, ale działa
Sprawdz swoje, co respawn dodaje + 5 do każdej statystyki ;*
Zdajesz sobie sprawę że twój kod działa tak samo jak mój? Jeśli coś mu nie będzie odpowiadać lub źle działać to da o tym info i się to poprawi, nie oceniaj innych jak się nie znasz.
Napisano 09.12.2014 22:45
Ech, no tak oceniłem Ciebie Jak smiem ? - Wybacz.Zerżnąłeś kod z jakiegoś VIPa na Coda i do tego bez sensu ponieważ podałem już odpowiedni kod który jest lepszy bo nie wymaga osobnych pluginów.
Tak to prawda, ale działa
Sprawdz swoje, co respawn dodaje + 5 do każdej statystyki ;*
Zdajesz sobie sprawę że twój kod działa tak samo jak mój? Jeśli coś mu nie będzie odpowiadać lub źle działać to da o tym info i się to poprawi, nie oceniaj innych jak się nie znasz.
Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 09.12.2014 22:46
Napisano 10.12.2014 07:43
new hp = get_pcvar_num(cod_vhp); new bonus = cod_get_user_health(id, 0, 0, 1); if(is_user_alive(id) && bonus < hp)
A co jeśli gracz posiada przedmiot który daje statystykę "życie"? Wtedy raczej mu to nie zadziała no chyba że się mylę
Napisano 10.12.2014 13:09
new hp = get_pcvar_num(cod_vhp); new bonus = cod_get_user_health(id, 0, 0, 1); if(is_user_alive(id) && bonus < hp)A co jeśli gracz posiada przedmiot który daje statystykę "życie"? Wtedy raczej mu to nie zadziała no chyba że się mylę
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1 , 16.05.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych