C4TIMER oraz friendly fire
Najlepsza odpowiedź
BoskiKochanek
01.12.2014 21:26
@2up Kolega zapomniał dodać "amx_cvar mp_friendlyfire 0"
A co do problemu z friendlyfire ja też mam pukawke i działa normalnie zobacz czy nie masz dodane mp_friendlyfire 1 do parametrow startowych na hostingu.
Przejdź do postu
DivertAlive
28.11.2014
Witam mam problem z pluginem c4timer,który ciągle się resetuje i czasami jest,a czasami go nie ma + tak samo jest z friendly fire ,jak ustawić na stałe "0" ? bo po każdym restarcie mi cofa do 1 , zmienić w FTP?
grankee
28.11.2014
Masz problem z pluginem-daj jego kod.
Naturalnie, że żeby coś działało trzeba to ustawić. Ustaw 0 w cfg i będziesz miał 0.
DivertAlive
28.11.2014
#include <amxmodx> #define PLUGIN "c4 timer" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "cheap_suit" new g_c4timer new mp_c4timer new cvar_showteam new cvar_flash new cvar_sprite new cvar_msg new g_msg_showtimer new g_msg_roundtime new g_msg_scenario #define MAX_SPRITES 2 new const g_timersprite[MAX_SPRITES][] = { "bombticking", "bombticking1" } new const g_message[] = "Detonation time intiallized....." public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER) cvar_showteam = register_cvar("amx_showc4timer", "3") cvar_flash = register_cvar("amx_showc4flash", "0") cvar_sprite = register_cvar("amx_showc4sprite", "1") cvar_msg = register_cvar("amx_showc4msg", "0") mp_c4timer = get_cvar_pointer("mp_c4timer") g_msg_showtimer = get_user_msgid("ShowTimer") g_msg_roundtime = get_user_msgid("RoundTime") g_msg_scenario = get_user_msgid("Scenario") register_event("HLTV", "event_hltv", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("logevent_plantedthebomb", 3, "2=Planted_The_Bomb") } public event_hltv() g_c4timer = get_pcvar_num(mp_c4timer) public logevent_plantedthebomb() { new showtteam = get_pcvar_num(cvar_showteam) static players[32], num, i switch(showtteam) { case 1: get_players(players, num, "ace", "TERRORIST") case 2: get_players(players, num, "ace", "CT") case 3: get_players(players, num, "ac") default: return } for(i = 0; i < num; ++i) set_task(1.0, "update_timer", players[i]) } public update_timer(id) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_showtimer, _, id) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_roundtime, _, id) write_short(g_c4timer) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_scenario, _, id) write_byte(1) write_string(g_timersprite[clamp(get_pcvar_num(cvar_sprite), 0, (MAX_SPRITES - 1))]) write_byte(150) write_short(get_pcvar_num(cvar_flash) ? 20 : 0) message_end() if(get_pcvar_num(cvar_msg)) { set_hudmessage(255, 180, 0, 0.44, 0.87, 2, 6.0, 6.0) show_hudmessage(id, g_message) } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
FRIENDLY FIRE USTAWIAM I SIĘ SAMO USTAWIA NA "1"
Użytkownik DivertAlive edytował ten post 28.11.2014 23:43
Lan.
29.11.2014
A jaki masz hosting? Niektóre pluginy nie działają np. na serwerygier..
Friendly fire wyłącz przez amxmodmenu
DivertAlive
29.11.2014
hosting pukawka.pl
Friendlyfire gdziekolwiek bym nie zmienił to się resetuje na "1"
grankee
29.11.2014
Widocznie gdzieś w jakimś cfg co ładuje się później niż te w których zmieniłeś, masz ustawione 1. Może jakiś plugin od Team Killów / Team Attacków ma swoje ustawienia i tam jest 1.
Co do c4imera to ciężko coś powiedzieć, na 20 razy ani razu nie zadziałał niewłaściwie. Plantuję pakę, pojawia się zegar, odlicza, paka wybucha, jest nowa runda.
Użytkownik grankee edytował ten post 29.11.2014 16:32
DivertAlive
30.11.2014
Widocznie gdzieś w jakimś cfg co ładuje się później niż te w których zmieniłeś, masz ustawione 1. Może jakiś plugin od Team Killów / Team Attacków ma swoje ustawienia i tam jest 1.
Co do c4imera to ciężko coś powiedzieć, na 20 razy ani razu nie zadziałał niewłaściwie. Plantuję pakę, pojawia się zegar, odlicza, paka wybucha, jest nowa runda.
C4TIMER działa poprawie ,natomiast ff się resetuje co chwile a jak ustawie w cfg. "0" to i tak się ustawia na 1
dredek
01.12.2014
Wpisz w konsoli serwera mp_friendlyfire 0.
Użytkownik dredek edytował ten post 01.12.2014 18:19
Najlepsza odpowiedź
BoskiKochanek
01.12.2014
@2up Kolega zapomniał dodać "amx_cvar mp_friendlyfire 0"
A co do problemu z friendlyfire ja też mam pukawke i działa normalnie zobacz czy nie masz dodane mp_friendlyfire 1 do parametrow startowych na hostingu.
DivertAlive
01.12.2014
@2up Kolega zapomniał dodać "amx_cvar mp_friendlyfire 0"
A co do problemu z friendlyfire ja też mam pukawke i działa normalnie zobacz czy nie masz dodane mp_friendlyfire 1 do parametrow startowych na hostingu.
Wystarczyło to wpisać w konsole: amx_cvar mp_friendlyfire 0
C4TIMER w pierwszej rundzie nie działa !
Użytkownik DivertAlive edytował ten post 01.12.2014 21:39
grankee
02.12.2014
#include <amxmodx> #define PLUGIN "c4 timer" #define VERSION "1.11" #define AUTHOR "cheap_suit" new mp_c4timer new cvar_showteam new cvar_flash new cvar_sprite new cvar_msg new g_msg_showtimer new g_msg_roundtime new g_msg_scenario #define MAX_SPRITES 2 new const g_timersprite[MAX_SPRITES][] = { "bombticking", "bombticking1" } new const g_message[] = "Detonation time intiallized....." public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER) cvar_showteam = register_cvar("amx_showc4timer", "3") cvar_flash = register_cvar("amx_showc4flash", "0") cvar_sprite = register_cvar("amx_showc4sprite", "1") cvar_msg = register_cvar("amx_showc4msg", "0") mp_c4timer = get_cvar_pointer("mp_c4timer") g_msg_showtimer = get_user_msgid("ShowTimer") g_msg_roundtime = get_user_msgid("RoundTime") g_msg_scenario = get_user_msgid("Scenario") register_logevent("logevent_plantedthebomb", 3, "2=Planted_The_Bomb") } public logevent_plantedthebomb() { new showtteam = get_pcvar_num(cvar_showteam) static players[32], num, i switch(showtteam) { case 1: get_players(players, num, "ace", "TERRORIST") case 2: get_players(players, num, "ace", "CT") case 3: get_players(players, num, "ac") default: return } for(i = 0; i < num; ++i) set_task(1.0, "update_timer", players[i]) } public update_timer(id) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_showtimer, _, id) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_roundtime, _, id) write_short(get_pcvar_num(mp_c4timer)) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_scenario, _, id) write_byte(1) write_string(g_timersprite[clamp(get_pcvar_num(cvar_sprite), 0, (MAX_SPRITES - 1))]) write_byte(150) write_short(get_pcvar_num(cvar_flash) ? 20 : 0) message_end() if(get_pcvar_num(cvar_msg)) { set_hudmessage(255, 180, 0, 0.44, 0.87, 2, 6.0, 6.0) show_hudmessage(id, g_message) } }
Użytkownik grankee edytował ten post 04.12.2014 04:21
DivertAlive
03.12.2014
Kod nic nie dał dalej występują błędy w c4timer , spróbuje wgrac nowy plugin, friendlyfire dalej się resetuje
C4TIMER DALEJ NIE DZIAŁA, FRIENDLYFIRE DALEJ SIĘ RESETUJE.
Użytkownik DivertAlive edytował ten post 03.12.2014 17:52
grankee
03.12.2014
Słuchaj, jak idziesz do lekarza to mówisz, "dzień dobry, jestem chory" i lekarz stawia diagnozę, wypisuje leki, daje zalecenia i zwolnienie?
Chyba raczej wygląda to z grubsza inaczej. Mówisz "mam gorączkę x stopni, gardło boli, nos zatkany, mięśnie bolą, głowa boli, senny jestem itd..".
Uruchom więcej zwojów niż kura jak już piszesz te posty o pomoc, bo skręca człowieka jak się takie coś czyta.
Napisałeś, że nie działa w pierwszej rundzie, poprawiłem kod, sprawdziłem 30 razy, działa także w pierwszej rundzie, a wczesniej faktycznie nie działał, tzn pokazywał czas rundy.
Wrzucam poprawiony kod, a Ty odpisujesz:
Kod nic nie dał dalej występują błędy w c4timer
I co mam wysłać poleconym zapytanie, co dokładnie się dzieje?
Naucz się, że jak coś źle działa to musisz precyzyjnie opisać co się dzieje, kiedy, jak często oraz czy towarzyszą temu jakieś okoliczności specyficzne tylko dla tej sytuacji.
DivertAlive
03.12.2014
Akurat tak się składa, że jestem na biologii i chemii Więc za aż tak tępego mnie uważać nie musisz. Napisałem ,że kod nic nie dał , czyli tak na męską logikę dalej wystepuje ten sam problem.