Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

błędy w konsoli bio_eyecandy.amxx


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.11.2014 19:13

Witam, w konsoli wyświetla mi się błąd
 
bio_eyecandy.sma::cheese_player_spawn_post (line 27)
L 11/25/2014 - 19:00:20: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 11/25/2014 - 19:00:20: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bio_eyecandy.amxx")
L 11/25/2014 - 19:00:20: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 11/25/2014 - 19:00:20: [AMXX] [0] bio_eyecandy.sma::set_icon_status (line 59)
L 11/25/2014 - 19:00:20: [AMXX] [1] bio_eyecandy.sma::cheese_player_spawn_post (line 27)
Błędy znajdują się tutaj
 
public cheese_player_spawn_post(id) {
if (is_user_alive(id)) {
set_icon_status(id, 0, 0, 0 ,0) // Linia 27
set_task(0.5,"delay_spawned", id + 221)
}
return HAM_IGNORED
}
oraz tutaj
 
stock set_icon_status(id, mode, red, green, blue) {
message_begin(MSG_ONE,iconstatus,{0,0,0},id); // Linia 59
write_byte(mode); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("dmg_bio"); // sprite name
write_byte(red); // red
write_byte(green); // green
write_byte(blue); // blue
message_end();
}
W konsoli zauważyłem również inny błąd, z tego samego pluginu
 
bio_eyecandy.sma::cheese_player_spawn_post (line 27)
L 11/25/2014 - 19:06:00: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 11/25/2014 - 19:06:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bio_eyecandy.amxx")
L 11/25/2014 - 19:06:00: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 11/25/2014 - 19:06:00: [AMXX] [0] bio_eyecandy.sma::set_icon_status (line 59)
L 11/25/2014 - 19:06:00: [AMXX] [1] bio_eyecandy.sma::event_infect (line 55)
public event_infect(victim, attacker) {
	set_icon_status(victim, 1, 255, 0, 0) // Linia 55
}

Hmmm, dlaczego wywala błąd ? smile.png

Użytkownik Petpat edytował ten post 25.11.2014 19:17

  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.11.2014 19:29

Pokaż wszystkie wystąpienia zmiennej iconstatus w kodzie.


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.11.2014 19:56

new iconstatus; // Ta zmienna jest tam gdzieś na gorze kodu :)

public plugin_precache()
iconstatus = get_user_msgid("StatusIcon");

public plugin_init2() {
	
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "cheese_killed_player")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cheese_player_spawn_post", 1)
}


public cheese_player_spawn_post(id) {
	if (is_user_alive(id)) {
		set_icon_status(id, 0, 0, 0 ,0)
		set_task(0.5,"delay_spawned", id + 221)
	}
	return HAM_IGNORED
}

public delay_spawned(tid) {
	new id = tid - 221
	
	if (is_user_alive(id)) {
		if (is_user_zombie(id) && !is_user_zombie(id))
		set_icon_status(id, 2, 255, 255, 0)
		else if (is_user_zombie(id))
		set_icon_status(id, 1, 255, 0, 0)
		else
			set_icon_status(id, 1, 0, 255, 255)
	}
	else
		set_icon_status(id, 0, 0, 0 ,0)
}

public cheese_killed_player(id) {
	
	set_icon_status(id, 0, 0, 0 ,0)
	return HAM_IGNORED
}

public event_infect(victim, attacker) {
	set_icon_status(victim, 1, 255, 0, 0)
}

stock set_icon_status(id, mode, red, green, blue) {
	message_begin(MSG_ONE,iconstatus,{0,0,0},id);
	write_byte(mode); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
	write_string("dmg_bio"); // sprite name
	write_byte(red); // red
	write_byte(green); // green
	write_byte(blue); // blue
	message_end();
}
To co najważniejsze wstawiłem tutaj smile.png

Użytkownik Petpat edytował ten post 28.11.2014 19:57

  • +
  • -
  • 0

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.11.2014 10:56

iconstatus = get_user_msgid("StatusIcon");

Spróbuj przenieść tą linię do plugin_init.

 

Dlaczego używasz funkcji plugin_init2?


  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#5 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 30.11.2014 00:10

GwynBleidD, dzięki teraz działa, rzecz jasna plugin nie mojego autorstwa, było tam sprawdzanie czy silnik w tym przypadku zombie mod jest uruchomiony.
is_biomod_active() ? plugin_init2 : //(tego parametru nie pamietam :)) ale to już nie istotne
Zrobiłem to tak
if(is_biomod_active()){
// tutaj kod
}
Heh, taki mały błąd a robi tak wiele, dzięki raz jeszcze smile.png

Użytkownik Petpat edytował ten post 30.11.2014 00:10

  • +
  • -
  • 0

#6 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 30.11.2014 02:42

Cóż, zapomniałem o wyłączeniu serwera i ponownym uruchomieniu, błędy dalej są te same, ale wtedy gdy serwer zostanie ,że tak powiem uruchomiony pierwszy raz.
 
	set_icon_status(victim, 1, 255, 0, 0)
	set_icon_status(id, 0, 0, 0 ,0)
	message_begin(MSG_ONE,iconstatus,{0,0,0},id);
Błędy wskazują na to dalej ...

Jakieś dalsze propozycję ? :)

Użytkownik Petpat edytował ten post 30.11.2014 02:47

  • +
  • -
  • 0

#7 FejmZPolski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:59
  • Imię:Brak
Offline

Napisano 28.02.2015 23:20

na hardkora możesz dać:

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon");,{0,0,0},id);

Droga hierarchio, chciałem pomóc. !




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych