Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Nie działa muzyka na FreeDay`u by Cypis

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Taurinn

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 25.11.2014 19:12

Cześć chciałem dodać sobie własna piosenkę na FD wgrałem piosenke na serwer dodałem do kodu ale nie odtwarza jej

 

 

 

Kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("JailBreak[k]/chwytak.mp3");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	jail_remove_game_hud();
}

public OnRemoveData(day)
{
	jail_remove_game_hud();
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!

setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...

//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		jail_set_prowadzacy(0);
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
			
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
	}
	else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
	{
		szInfo = "";
		szInfo2 = "";
		
		jail_set_god_tt(false);
		jail_set_god_ct(false);
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_tt_hit_ct(false);
		
		setting[0] = 0;
		setting[1] = 0;
		setting[2] = 0;
		setting[3] = 0;
		setting[4] = 0;
		setting[5] = 0;
		setting[6] = 0;
		setting[7] = 0;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
			
		jail_open_cele();
		client_cmd(0, "mp3 play sound/JailBreak[k]/wojna.mp3");
		jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 36, 140, 112, 0.01, 0.2);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
				user_kill(i);
		}
	}
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 25.11.2014 19:17

client_cmd(0, "mp3 play sound/JailBreak[k]/wojna.mp3");

 

Mówi Ci to coś?


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Taurinn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 25.11.2014 19:49

znaczy tutaj nie zmienilem dawalem tez z koncowka chywtak.mp3 ale tez nie odtwarzalo   xD


Użytkownik Taurinn edytował ten post 25.11.2014 19:50

  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 25.11.2014 19:53

jeżeli będzie taki sam folder + nazwa pliku .mp3 to musi działać.

 

no chyba, że coś przerywa ten dźwięk, jakaś komenda lub inny dźwięk.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 Taurinn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 25.11.2014 19:55

Poprawnie ma byc tak?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("JailBreak[k]/chwytak.mp3");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	jail_remove_game_hud();
}

public OnRemoveData(day)
{
	jail_remove_game_hud();
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!

setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...

//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		jail_set_prowadzacy(0);
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
			
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
	}
	else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
	{
		szInfo = "";
		szInfo2 = "";
		
		jail_set_god_tt(false);
		jail_set_god_ct(false);
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_tt_hit_ct(false);
		
		setting[0] = 0;
		setting[1] = 0;
		setting[2] = 0;
		setting[3] = 0;
		setting[4] = 0;
		setting[5] = 0;
		setting[6] = 0;
		setting[7] = 0;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
			
		jail_open_cele();
		client_cmd(0, "mp3 play sound/JailBreak[k]/chwytak.mp3");
		jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 36, 140, 112, 0.01, 0.2);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
				user_kill(i);
		}
	}
}


  • +
  • -
  • 0

#6 Vakos

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 30.11.2014 14:18

precache_sound("JailBreak[k]/chwytak.mp3");

 

 

 

client_cmd(0, "mp3 play sound/JailBreak[k]/chwytak.mp3");

 

Tam gdzie masz folder "JailBreak[k] tam musisz wrzucić muzykę  i następnie wpisać poprawną nazwę tej piosenki czyli u cb będzie "chwytak.mp3" jeśli dalej nie będzie działało to zobacz czy nie masz folderu o nazwie "jb_cypis" lub coś podobnego do tej nazwy.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych