Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie perku Notatki Ninji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 bigenderkick

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:OStrowieccccc
Offline

Napisano 24.11.2014 18:50

Mam pytanie . 

Jak przerobić notatki ninji , żeby nie miały tylko jednego skoku dodatkowego ale np . 2 , 3 ?

oto cod SMA: 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
 
new const nazwa[] = "Notatki Ninji";
new const opis[] = "Mozesz wykonac skok w powierzu";
 
new bool:ma_perk[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
 
public plugin_init()
 {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(nazwa, opis);
 
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Admiral"))
return COD_STOP; 
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
 
return FMRES_IGNORED;
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych