Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[KOSZ] Wytrzymalosc perku crashe

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Astralol

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Patrycjusz
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 24.11.2014 00:27

Witam,

Dzisiaj mam dość bardzo nietypowy problem i mam nadzieję iż ktoś mi z nim pomoże.

 

Mam na serwerze wgrany plugin wytrzymalośc perku.

 

Problem polega na tym iż kiedy mam 10/100 wytrzymałości perku i ktoś mnie zabije to serwer się crashuje oraz w lewym górnym rogu wyświetla się że zostałem 5 razy zabity.

 

 

Error logi :

L 11/24/2014 - 00:00:58: Start of error session.
L 11/24/2014 - 00:00:58: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20141124.log")
L 11/24/2014 - 00:00:58: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 11/24/2014 - 00:00:58: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 11/24/2014 - 00:00:58: Unhandled dynamic native error
L 11/24/2014 - 00:00:58: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "wytrzymalosc_perku.amxx")
L 11/24/2014 - 00:00:58: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_get_user_perk")
L 11/24/2014 - 00:00:58: [AMXX]    [0] wytrzymalosc_perku_2610429.sma::Death (line 43)
L 11/24/2014 - 00:07:14: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 11/24/2014 - 00:07:14: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 11/24/2014 - 00:07:14: Unhandled dynamic native error
L 11/24/2014 - 00:07:14: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "wytrzymalosc_perku.amxx")
L 11/24/2014 - 00:07:14: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_get_user_perk")
L 11/24/2014 - 00:07:14: [AMXX]    [0] wytrzymalosc_perku_2610429.sma::Death (line 43)

Plugin wytrzymalosc perków :

#include <amxmodx>
#include <codmod>

#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc w hud"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200

new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;
new wytrzymalosc_perku[33];
new SyncHudObj;
new wytrzymalosc[33];

/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
	cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "10");
	cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "2");
	SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_natives(){
	register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
	register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}		
public cod_perk_changed(id, perk)
	wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;
	
public Death(){
	new id = read_data(2);

	if(!is_user_connected(id)) return;
	if(!cod_get_user_perk(id)) return;
	
	new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
	wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
	if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0){
		cod_set_user_perk(id, 0);
		client_print(id, print_chat, "Twoj przedmiot ulegl zniszczeniu");
	}
	else{
		client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego przedmiotu to %i", wytrzymalosc_perku[id]);
	}
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc){
	new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
	wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}

public PobierzWytrzymalosc(id)
	return wytrzymalosc_perku[id];

public PokazWytrzymalosc(id){
	id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
	
	if(!is_user_alive(id)){
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
		return;
	}
	
	set_hudmessage(255, 255, 255, 0.65, 0.00, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n->Wytrzymalosc Perku: %i/%i", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
	
}
public ResetHUD(id){
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
		set_task(0.5, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}
public cod_class_changed(id){
	wytrzymalosc[id]=PobierzWytrzymalosc(id);
	set_task(1.0, "USTAW",id);
}
public USTAW(id){
	UstawWytrzymalosc(id,wytrzymalosc[id]);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Siedze nad tym błędem już 3 dni i nic nie mogę wykombinować. Mam nadzieje że wy mi pomożecie :)

Załączone pliki


Użytkownik Astralol edytował ten post 24.11.2014 00:52

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 24.11.2014 07:23

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych