Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

Smart RS v2 - po zmianie mapy plugin nie działa prawidłowoprośba o sprawdzenie poprawności kodu

naprawienie

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 22.11.2014 16:31

Przerobiłem plugin Cheq "SmartRS", działa bez problemów, debug włączony i zero błędów a sprawa wygląda tak:

 

Po wejściu na serwer RS działa prawidłowo tak jak w kodzie zapisano, problem pojawia się przy zmianie mapy. Po zmianie mapy już nie gra muzyka, plugin działa, zero błędów, można /rs wpisać i niby włącza i wyłącza, tytuł też pokazuje tak jakby odtwarzało ale mp3 nie leci.

 

Dotyczy to każdego gracza który był na serwerze podczas zmiany mapy, a później to różnie, albo trzeba reset serwera bo kolejna zmiana mapy nic nie daje, albo czasem sam się odmuli i zaczyna grać normalnie.

 

Myślę że w kodzie może czegoś brakować, pomoże ktoś?

 

*.sma się kompiluje bez błędów, debug nie daje żadnych errorów a plugin działa już 2 dzień

//Poprawiony SmartRS - kod: CheQ, poprawki: atdirmaq, psilocybe
//Roundsound losowo odtwarza mp3 z folderu "folder_rs" 
//Usuniete reklamy z oryginalnej wersji
//Usuniete komendy /tytul, colorchat przy RS ON automatycznie pokazuje tytuł granej nuty
//W public RoundSound recznie definiujemy liczbe losowanych nut(oryginalny kod sypal czasem blad index out of bounds)

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "SmartRS"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "CheQ"

// NIE DOPISUJEMY KONCOWKI MP3

new const numery_nut[][] = {"Brak!","nuta1","nuta2","nuta3","nuta4",
"nuta5","nuta6","nuta7","nuta8","nuta9","nuta10","nuta11","nuta12","nuta13","nuta14","nuta15","nuta16","nuta17","nuta18","nuta19","nuta20"
}

new const nazwy_nut[][] = {"Brak!", // Zostawiamy Brak! jako zerowy element Tablicy
"","","","","","","","","","","","","","","","","","","","",
}

new folder_rs[] = "misc/roundsound_psilo";
new bool:mute[33];
new numer;
new utwor;

public plugin_init()
	{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_event("SendAudio", "RoundSound", "a", "2&%!MRAD_ctwin", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_rounddraw")

	register_clcmd("say /rs","MuteRS")
	register_clcmd("say rs","MuteRS")

	register_clcmd("say /roundsound","MuteRS")
	register_clcmd("say roundsound","MuteRS")

	register_clcmd("say_team /rs","MuteRS")
	register_clcmd("say_team rs","MuteRS")

	register_clcmd("say_team /roundsound","MuteRS")
	register_clcmd("say_team roundsound","MuteRS")

	numer = 0
	}
public plugin_precache()
	{
	for(new i = 1; i < sizeof numery_nut; i++)
		{
		new adres[64];
		format(adres,63,"sound/%s/%s.mp3",folder_rs,numery_nut[i])
		precache_generic(adres)
		}
	}
	
public client_connect(id)
	{
	mute[id] = true;
	}
	
public client_disconnect(id)
	{
	mute[id] = false;
	}
	
public MuteRS(id)
	{
	if(mute[id])
		{
		ColorChat(id, GREEN, "[ROUNDSOUND] ^x01 Roundsound ^x03 OFF")
		mute[id] = false;
		}
		else
		{
		ColorChat(id, GREEN, "[ROUNDSOUND] ^x01 Roundsound ^x03 ON")
		mute[id] = true;
		}
	}
	
public RoundSound()
	{
	numer = random_num(1, 20);
	if(utwor == numer)
	RoundSound();
	else
	{
		utwor = numer;
		new Players[32],num;
		get_players(Players,num)
		for(new ajdi = 0;ajdi<num;ajdi++)
		{
		if(mute[ajdi])
		Graj(ajdi);
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
public Graj(ajdi)
	{
	client_cmd(ajdi, "mp3 stop");
	client_cmd(ajdi, "mp3 play sound/%s/%s.mp3",folder_rs,numery_nut[numer]);
	ColorChat(ajdi, GREEN, "[MP3-ROUNDSOUND] ^x03 Teraz gra:")
	ColorChat(ajdi, GREEN, "^x03[MP3-ROUNDSOUND] ^x04 %s",nazwy_nut[numer])
	}

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych