Witam, mam taki kod:
public StworzEnta() { new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")) if(!pev_valid(ent)) return 0; set_pev(ent, pev_classname, "granica_rushu") dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent) new Float:mins[3], Float:max[3] mins[0] = float(origin_granica[0]) mins[1] = float(origin_granica[2]) mins[2] = float(origin_granica[4]) max[0] = float(origin_granica[1]) max[1] = float(origin_granica[3]) max[2] = float(origin_granica[5]) set_pev(ent, pev_mins, mins) set_pev(ent, pev_maxs, max) set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER) fm_set_user_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 30) return PLUGIN_CONTINUE }
Jednak on nie działa, czyli ent nie ma zielonej.
Byt się tworzy (sprawdzalem komenda entity_dump), mins i max ma wlasciwe prowadzilem sobie linie do tych punktow).
Co może być przyczyną braku powłoki?