Witam! Postanowiłem że chciałbym nauczyć się pisać pluginy. Plugin ma na celu wyświetlić informacje w grze ze bomba jest podkładana lub rozbrajana.
cvar
bomb_msg_style: 0 - wyświetla się zwykła informacja na czacie, 1 - wyświetla się kolorowa informacja na czacie, 2 - wyświetla się informacja na środku ekranu
Chciałem zrobić tak, że jeżeli wartość będzie inna niż 0-2 to informacja nie zostanie wyświetlona. Bardzo proszę o sprawdzeniu pluginu pod względem kodu. Wygląda to tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Unknown"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_cvar("bomb_msg_style", "0");
}
public bomb_planting()
{
if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 0)
{
client_print(0, print_chat, "*** Bomb is being planted ***");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 1)
{
ColorChat(0, GREEN, "*** ^x01Bomb is being planted ^x04***");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 2)
{
client_print(0, print_center, "*** Bomb is being planted ***");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public bomb_defusing()
{
if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 0)
{
client_print(0, print_chat, "*** Bomb is being defused ***");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 1)
{
ColorChat(0, GREEN, "*** ^x01Bomb is being defused ^x04***");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 2)
{
client_print(0, print_center, "*** Bomb is being defused ***");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik verman edytował ten post 13.11.2014 19:10


Dodatki SourceMod













