Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pierwszy plugin


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 verman

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 13.11.2014 19:08

Witam! Postanowiłem że chciałbym nauczyć się pisać pluginy. Plugin ma na celu wyświetlić informacje w grze ze bomba jest podkładana lub rozbrajana.

 

cvar

bomb_msg_style: 0 - wyświetla się zwykła informacja na czacie, 1 - wyświetla się kolorowa informacja na czacie, 2 - wyświetla się informacja na środku ekranu

 

Chciałem zrobić tak, że jeżeli wartość będzie inna niż 0-2 to informacja nie zostanie wyświetlona. Bardzo proszę o sprawdzeniu pluginu pod względem kodu. Wygląda to tak:

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <ColorChat>

 

#define PLUGIN "New Plugin"

#define AUTHOR "Unknown"

#define VERSION "1.0"

 

public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("bomb_msg_style", "0");

}

 

public bomb_planting()

{

if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 0)

{

client_print(0, print_chat, "*** Bomb is being planted ***");

return PLUGIN_HANDLED;

}

 

if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 1)

{

ColorChat(0, GREEN, "*** ^x01Bomb is being planted ^x04***");

return PLUGIN_HANDLED;

}

 

if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 2)

{

client_print(0, print_center, "*** Bomb is being planted ***");

return PLUGIN_HANDLED;

}

 

else

{

return PLUGIN_HANDLED;

}

 

return PLUGIN_HANDLED

}

 

public bomb_defusing()

{

if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 0)

{

client_print(0, print_chat, "*** Bomb is being defused ***");

return PLUGIN_HANDLED;

}
 
if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 1)
{
ColorChat(0, GREEN, "*** ^x01Bomb is being defused ^x04***");
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 2)
{
client_print(0, print_center, "*** Bomb is being defused ***");
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
else
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik verman edytował ten post 13.11.2014 19:10

  • +
  • -
  • 0

#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.11.2014 19:15

 
else
{
return PLUGIN_HANDLED;
}

Po co to ?


  • +
  • -
  • 0

#3 verman

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 13.11.2014 19:18

Żeby po wpisaniu innych wartości w cvar niż 0-2 plugin nie wyświetlał informacji. No chyba że plugin wie że nic ma nie pokazywać?


  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 13.11.2014 20:01

Co się stanie w tej sytuacji, jeżeli zmienna ma inna wartosc niz od 1 do 3?
if(cos == 1) {
cos1
}
else if(cos == 2) {
cos2
}
else if(cos == 3) {
cos3
}
 
Kiedy te Twoje funkcje w tym pluginie się wykonają?
 
Poczytaj o instrukcji warunkowej case.

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych