Witam
Na wstępie chciał bym wiedziec co w danym kodzie jest nie tak :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 10(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Premium";
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "xxx");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Amadeusz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Klasa miala posiadać 2x skok oraz dmg *int
Prosił bym także o napisanie klas :
Snajper
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie:AWP, deagle
Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Komandos
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie:deage
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Strzelec Wyborowy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -30
Bronie:m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Brak.
Obrońca
Inteligencja: 25
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -20
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m249, flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny.
Medyk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Bronie:sg552
Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki.
Wsparcie Ogniowe
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:mp5navy
Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety.
Saper
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie:p90
Dodatkowy opis: Posiada 3 miny.
Rusher
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 55
Bronie:m3
Dodatkowy opis: Brak.
Kradziej
Inteligencja: 15
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie:hegrenade, gail, flashbang
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną widoczność 1/2 szansy za zabranie perku swojej ofierze.
Kamikadze
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie:hegrenade, xm1014, smokegrenade, m3, flashbang
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeń.
Szpieg
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie:P90, flashbang
Dodatkowy opis: Ma 1/3 na odrodzenie się na respie wroga/ posiada ubranie wroga
Elektryk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:aug, smokegranade
Dodatkowy opis: Ma błyskawice, która zadaje 50+int/2 obrażeń
Admirał
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie:m4,usp
Dodatkowy opis: posiada 2x skok
Skoczek
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie:m4
Dodatkowy opis: może wykonywać daleki skok co 5s (e)
Allach
Inteligencja: 15
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie:SSG ( w terro po ak
)
Dodatkowy opis: Posiada 2 rakietki 40 *0,5 1 int


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



codclass_Allach.amxx








