Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z Vip`em nie dzialaja modele CT


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Taurinn

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 12.11.2014 16:14

Zrobilem sobie Svipa w generatorze i chcialem dodac do niego modele i tu jest problem model TT działa normalnie a modelu CT nie czyta (podczas wgrania pluginu na serwer bylo widac jak pobiera modele CT jak sie wchodzi na serwer)

 

 

Tutaj macie kod:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HE (1<<24)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, ioid, maxPlayers, skoki[33];

new const g_Prefix[] = "Vip Chat";

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_clcmd("say_team", "VipChat");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 4096 == 4096){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "SVIP%s wbija na serwer !",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	set_user_gravity(id, 700.0/800.0);
	skoki[id]=1;
	set_user_health(id, get_user_health(id)+100);
	losoweGranaty(id, 2);
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
	cs_set_user_model(id,g_Model);
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 3;
	}
}
public losoweGranaty(id, losowe_granaty){
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	while(--losowe_granaty>=0){
		new granat=random(3);
		switch(granat){
			case 0:{
				if(++henum>1){
					cs_set_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)+1);
				} else {
					give_item(id, "weapon_hegrenade");
				}
			}
			case 1:{
				if(++fbnum>2){
					cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG)+1);
				} else {
					give_item(id, "weapon_flashbang");
				}
			}
			case 2:{
				if(++sgnum>1){
					cs_set_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE)+1);
				} else {
					give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		damage*=(100+5)/100;
		if(damagebits & DMG_HE){
			damage*=(100+5)/100;
		}
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public VipChat(id){
	if(g_Vip[id]){
		new g_Msg[256],
		g_Text[256];
		
		read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
		remove_quotes(g_Msg);
		
		if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
			new g_Name[64];
			get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
			
			formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
			
			for(new i=1;i<33;i++){
				if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
				ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
			}
			return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[SVIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/VipCT/VipCT6.mdl");
	precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}
public client_PreThink(id){
	if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
		client_PreThinkVip(id);
	}
}
public client_PreThinkVip(id){
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
	
	if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
		
		if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		new Float:velocity[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		velocity[2] += 250.0;
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Damage_Wyrzucenie(vid){
	new aid=get_user_attacker(vid);
	if(is_user_connected(aid) && is_user_alive(vid) && g_Vip[aid] && get_user_team(aid)!=get_user_team(vid) && random(100)<1){
		Damage_Wyrzucenie_Vip(aid, vid);
	}
}
public Damage_Wyrzucenie_Vip(aid, vid){
	client_cmd(vid, "drop");
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

Użytkownik Taurinn edytował ten post 12.11.2014 16:15

  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 12.11.2014 16:35

precache_model("models/player/VipCT/VipCT6.mdl");

 

Nazwa folderu taka sama jak nazwa modelu, czyli VipCT6.


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Taurinn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 12.11.2014 18:33

+1 Reputacji 

 

I teraz jest 2 problem wyskakuje mi blad

Mod_NumForName:models/player/VipCT6/VipCT6T.mdl not found

  • +
  • -
  • 0

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 12.11.2014 21:39

precache_model("player/VipCT/VipCT6.mdl");

  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 Taurinn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 13.11.2014 07:29

juz to poprawilem tyko mam teraz inny blad podczas wejscia na serwer pobiera sie model i jak ja jestem w ct to mnie wyzuca i wyskakuje blad

 

 

Mod_NumForName:models/player/VipCT6/VipCT6T.mdl not found

Tutaj jest moj kod:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HE (1<<24)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, ioid, maxPlayers, skoki[33];

new const g_Prefix[] = "Vip Chat";

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_clcmd("say_team", "VipChat");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 4096 == 4096){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "SVIP%s wbija na serwer !",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	set_user_gravity(id, 700.0/800.0);
	skoki[id]=1;
	set_user_health(id, get_user_health(id)+100);
	losoweGranaty(id, 2);
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT6");
	cs_set_user_model(id,g_Model);
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 3;
	}
}
public losoweGranaty(id, losowe_granaty){
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	while(--losowe_granaty>=0){
		new granat=random(3);
		switch(granat){
			case 0:{
				if(++henum>1){
					cs_set_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)+1);
				} else {
					give_item(id, "weapon_hegrenade");
				}
			}
			case 1:{
				if(++fbnum>2){
					cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG)+1);
				} else {
					give_item(id, "weapon_flashbang");
				}
			}
			case 2:{
				if(++sgnum>1){
					cs_set_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE)+1);
				} else {
					give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		damage*=(100+5)/100;
		if(damagebits & DMG_HE){
			damage*=(100+5)/100;
		}
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public VipChat(id){
	if(g_Vip[id]){
		new g_Msg[256],
		g_Text[256];
		
		read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
		remove_quotes(g_Msg);
		
		if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
			new g_Name[64];
			get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
			
			formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
			
			for(new i=1;i<33;i++){
				if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
				ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
			}
			return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[SVIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/VipCT6/VipCT6.mdl");
	precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}
public client_PreThink(id){
	if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
		client_PreThinkVip(id);
	}
}
public client_PreThinkVip(id){
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
	
	if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
		
		if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		new Float:velocity[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		velocity[2] += 250.0;
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Damage_Wyrzucenie(vid){
	new aid=get_user_attacker(vid);
	if(is_user_connected(aid) && is_user_alive(vid) && g_Vip[aid] && get_user_team(aid)!=get_user_team(vid) && random(100)<1){
		Damage_Wyrzucenie_Vip(aid, vid);
	}
}
public Damage_Wyrzucenie_Vip(aid, vid){
	client_cmd(vid, "drop");
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

Użytkownik Taurinn edytował ten post 13.11.2014 07:44

  • +
  • -
  • 0

#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 13.11.2014 09:57

VipCT6T.mdl

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 Taurinn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 13.11.2014 12:22

VipCT6T.mdl

Możesz powiedzieć o co tobie chodzi dokładnie ?:P


  • +
  • -
  • 0

#8 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 13.11.2014 15:02

W folderze o nazwie VipCT6 albo VipT6 masz model VipCT6T.mdl, przez co nie można poprawnie go załadować bo folder, w jakim model gracza się znajduję i nazwa modelu musi być taka sama, z czym nazwa folderu bez końcówki .*mdl oczywiście


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#9 Taurinn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 13.11.2014 17:30

W folderze VipCT mam tylko 1 model o nazwie VipCT6.mdl nie mam żadnego VipCT6T.mdl w tym folderze (jak wejdę na komputer to dam Ssy)

Użytkownik Taurinn edytował ten post 13.11.2014 17:32

  • +
  • -
  • 0

#10 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 13.11.2014 17:35

Jeżeli masz na serwerze ten plugin co podałeś 4 posty wyżej, to wszystko powinno być git


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#11 Taurinn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 13.11.2014 17:41

Modele sie mi pobieraja model CT i TT model TT działa normalnie a model CT nie działa błąd jest taki ze jak Np ja wejdę do CT a ktoś do TT to wyskakuje mu błąd podany parę postów wyzej poczym wyłącza się mu Cs albo na odwrót ja wejdę do TT a ktoś do CT to mi wywala ten błąd albo jak nie wywala to model jest cały bialy







Mam pomysł jak masz czas wejdź na ten serwer co mi pomagałeś z twoimi zabawami i wejdź do CT i wpisz Kill i potem w nowej rundzie jeszcze raz Kill i zobacz czy tobie błąd wyskoczy

Użytkownik Taurinn edytował ten post 13.11.2014 17:59

  • +
  • -
  • 0

#12 Taurinn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Adelsheim
Offline

Napisano 13.11.2014 18:52

Nie moge edytowac

 

 

Problem rozwiązany

 

 

Modele byly do Du***

 

Mozna zamknac


  • +
  • -
  • 0

#13 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.11.2014 18:10

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych