nazwa:Kapitan[SuperVip] bronie elites m4 awp he
opis:awp 1/1 1/1 he 10+int z m4 auto bh 400 grafity 3 skoki
staty dowolne
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 09.11.2014 16:47
nazwa:Kapitan[SuperVip] bronie elites m4 awp he
opis:awp 1/1 1/1 he 10+int z m4 auto bh 400 grafity 3 skoki
staty dowolne
Napisano 19.11.2014 18:05
Tą Klasę możesz zrobić na : amxx.pl/generator-klas/
Użytkownik Potrzebuje! edytował ten post 19.11.2014 18:06
Napisano 29.11.2014 22:14
Jak bym umial zrobic w generatorze to bym zrobil
Napisano 30.11.2014 00:14
Łap sma .
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Kapitan[SuperVip]";
new const opis[] = "Klasa by naXe - CsFifka.pl l Edytuj swoj opis .";
new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Serdecznie Zapraszam! Jedynie Takie w Polsce!
IP PaintBall: 31.186.86.30:27025
IP Cod Mw3: 31.186.86.30:27029
Napisano 30.11.2014 10:08
wes dodaj na flage h zapomnialem w opisie napisac
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych