Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o przerobienie rozgrzewki (knife) na Broń Aug


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bf2

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Lucyfer
  • Lokalizacja:Arabia Saudyjska
Offline

Napisano 06.11.2014 18:16

Tak jak w temacie, chciałbym prosić o przerobienie mojego pluglinu rozgrzewki (nożówki) na rozgrzewkę na Broń Aug.

 

o to kod rozgrzewki na noze proszę o jego modyfikacje 





/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Nozowka mp3"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"

#define SPRAWDZ 3431

new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/NUTA.mp3"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	
	rr_czas = register_cvar("rr_czas","60")
	
}
public nozowka(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
                
}
public Start(id)
{
        client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka) 
        switchweapon(id)
	
        noze = true
	
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ       	
	
        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
        show_hudmessage( id, "Koniec rundy nozowej za: %d", Odliczanie[id] )
        
	
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
		set_cvar_num("sv_restart", 2);
		ColorChat(id, RED, "Powodzenia i wysokich lotow!");  
		noze = false
	}
}
public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
	if(!noze)
		return	
	
	new id = read_data(2)	
	set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}
public plugin_precache() precache_sound(muzyka)
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik Bf2 edytował ten post 06.11.2014 18:18

  • +
  • -
  • 0

#2 Rellik #

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 06.11.2014 19:06

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Nozowka mp3"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"

#define SPRAWDZ 3431

new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/NUTA.mp3"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C")
    register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")        
    register_event("DeathMsg","death_msg","a")
    
    rr_czas = register_cvar("rr_czas","60")
    
}
public nozowka(id)
{
set_task(1.0, "Start")

}
public Start(id)
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka)
switchweapon(id)
    
noze = true
    
Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);

if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task( id + SPRAWDZ )
}
set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )

return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - SPRAWDZ     
    
set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
show_hudmessage( id, "Koniec rundy na AUG za: %d", Odliczanie[id] )

    
Odliczanie[id] -= 1 

if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if( task_exists(task_id) )
{
remove_task( task_id )
}
        set_cvar_num("sv_restart", 2);
        ColorChat(id, RED, "Powodzenia i wysokich lotow!");
        noze = false
    }
}
public switchweapon(id)
{
    if (!noze)
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    engclient_cmd(id,"weapon_aug")
    return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
    if(!noze)
        return    
    
    new id = read_data(2)    
    set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{
    if(is_user_connected(id))
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) 
}
public plugin_precache() precache_sound(muzyka)
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#3 Bf2

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Lucyfer
  • Lokalizacja:Arabia Saudyjska
Offline

Napisano 06.11.2014 20:48

nie działa jest rozgrzewka na Deagle


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych