Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jaki rodzaj kodu jest lepszy? Czy może działają tak samo?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ripposta

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.11.2014 20:20

Czy kody działają tak samo czy może któryś wpływa że plugin działa sprawniej , ten skócony szybciej się kompiluje.

Bardziej chodzi czy ten skrócony utrudnia pracę pluginu.

#include <amxmodx>
public plugin_init(){
register_plugin("Slap","1.0","Ripposta")
register_clcmd("say /slap","Slap")
}
public Slap(id){
if(get_user_team(id) == 2)
user_slap(id,5,1)
}
#include <amxmodx>

public plugin_init(){

    register_plugin("Slap", "1.0", "Ripposta")
    register_clcmd("say /slap", "Slap")
}

public Slap(id)
{
    if(get_user_team(id) == 2)
    user_slap(id, 5, 1)
}

Użytkownik Ripposta edytował ten post 03.11.2014 20:21

Zapraszam na Najlepsze Serwery

EliteBaseBuilder+Exp | Max 100 LvL | Grupy | Nowy Silnik v7.5 | Nowe Klasy Zombie | Bronie od LvL'a | IP: 79.133.192.40:27063 |

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_FFFFFF.png

 

EliteJailBreak | Gangi bez UM | Sklep za Fajki | Ruletka | Dużo Adminów | I wiele wiele więcej! | IP: 80.72.41.98:27032 |

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_FFFFFF.png


#2 ShuQi

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:60
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.11.2014 20:28

Chyba wkleiłeś nie to co chciałeś. Te się nie różnią.



#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 03.11.2014 21:19

Nie, nie ma różnicy. Kod źródłowy jest przerabiany tak czy siak na kod maszynowy. Tu chodzi tylko o czytelność kodu,jedni stawiają klamry tak, drudzy tak. Warto jest wyrobić sobie nawyk tworzenia czytelnego kodu nie tylko dla innych, ale także dla siebie.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.11.2014 03:42

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Slap", "1.0", "Ripposta")
    register_clcmd("say /slap", "Slap")
}

public Slap(id)
{
    if(get_user_team(id) == 2)
    user_slap(id, 5, 1)
}

A dla mnie taki jest najlepszy jeśli chodzi o czytelność. Dla kompilatora spacje i entery nie istnieją.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych