Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Potrzebuję pomocy w zaczęciu pisania pluginuWyłączanie pluginu jednemu graczowi po użyciu pewnych komend przez niego na say na pewien czas (nie chodzi o register_clcmd)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 quatr0

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 03.11.2014 14:27

Cześć, piszę jeszcze raz temat z moim problemem.

 

Tłumaczę łopatologicznie:
Mam serwer DeathMatch, na którym wgrany jest bad camper, oraz bf2 rank. Chciałbym się dowiedzieć, gdyż nie jestem zaawansowanym programistą PAWN'a, jak mam zacząć pisać plugin, który będzie zatrzymywał bad camper'a dla gracza, który aktualnie korzysta z menu bf2. Plugin miałby pobierać informacje dopiero wtedy oczywiście, gdy ktoś wpisze na say komende/y otwierające menu bf2 (wiadomo w celu zobaczenia jakie są rangi, odznaki, kto jaką rangę posiada itp.). Po zakończeniu korzystania z menu (gdy gracz wciśnie "0", by wyjść z menu czy tam "9", nie pamiętam, który numer jest do "wyjścia"), bad camper musiałby się z powrotem załączyć. Nie mam pomysłu jak mam się do tego zabrać więc piszę tutaj i mam nadzieję, że ktoś będzie w stanie mi pomóc.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych