Łap 3 ale nwm. czy na 100% działają
Hitman :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Hitman";
new const opis[] = "Zwiększone obrażenia z awp ( + inteligencja ), 1/4 scout, jest wolny";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,
damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 &&
random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,
float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,
damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Hulk:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Hulk";
new const opis[] = "Wytrzymały, Posiada shotguna 1/6.";
new const bronie = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 15;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,
damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 &&
random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,
float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,
damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Herkules :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Herkules";
new const opis[] = "Odbija 2 pociski na runde, ma 1/7 szansy na wyrzucenie broni przeciwnika.";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = 2; //W miejsce x wpisujemy ile strzalow ma odbijac na runde
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 7) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 2; //Wpisujemy taka sama wartosc jak w wyzej