Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzanie czy gracz jest żywy (innym sposobem niż is_user_alive)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 01.11.2014 20:42

Witam.

 

Mam problem z serwerem ZombiMod. Otóż mimo to że spawnów na mapie jest tyle ile trzeba, czasami zabije kilku graczy na początku rundy. Co dziwniejsze mimo to że nie żyją nie da się ich ożywić (w menu ZP są nieaktywni). Zrobiłem też sprawdzanie 3 sek po zrespieniu czy gracz jest martwy i jeżeli tak to powinno go respić, ale nic działa to w tym przypadku.

Potrzebuję sposobu która zwróci w inny sposób czy gracz jest martwy, bo ten w tej chwili zawodzi.

 

Dzięki za pomoc.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Eryk172

    ŁAAAAAA, O TAK O?

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:362
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 01.11.2014 21:25

Pobrać śmierć gracza w DeathMSG  + to:

ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

  • +
  • -
  • 0
EASY COD - IP: 91.224.117.15:27235      b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
DD2 -   IP: 193.33.176.197:27111    b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 02.11.2014 22:47

http://amxx.pl/pevre...ch#pev_deadflag

 

albo sposób ten co wyżej jak gracz sie odradza, zmienna na true, wychodzi z serwera/umiera na false


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.11.2014 13:08

Możesz też stworzyć zmienną logiczną np. bool:alive[ 33 ] i podczas każdego respawnu ustawić ją na true dla danego gracza a podczas śmierci (najlepiej Ham_Killed) ustawić ją na false i potem zamiast if( is_user_alive( id ) ) użyjesz if( alive[ id ] )


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych