Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Prośba o stworzenie 2 perków m.in. 'Ej'

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rellik #

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 01.11.2014 09:39

Witam. Proszę o stworzenie paru perków:

1.

Nazwa : Ej
Opis : Jesteś prawie niewidzialny (100/255) oraz masz 1/2 z AWP.
 

2.

Nazwa: Toze

Opis: Tracisz wszystkie bronie, zostaje noz i bomba.

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#2 .ghiLLie

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:DK <3
Offline

Napisano 08.11.2014 09:10

Zobacz czy perk EJ działa xD

Jak coś jestem początkującym w te klocki xD

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "EJ";
new const perk_desc[] = "Masz 1/1 z AWP oraz 100/255 widzialności";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony przez .ghiLLie", perk_name);
	ma_perk[id] = true;
	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
}

public runda(id)
{
	if(ma_perk[id])
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik .ghiLLie edytował ten post 08.11.2014 09:11

  • +
  • -
  • 0

#3 .ghiLLie

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:DK <3
Offline

Napisano 08.11.2014 11:43

Wyżej było 1/1 z awp a tu powinno byc 1/2  pisze 2 post bo nie moe edytować ;/

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)
new oneonone[33][31];

new const perk_name[] = "Ej";
new const perk_desc[] = "Masz 1/2 z AWP oraz 100/255 widzialności";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony przez .ghiLLie", perk_name);
	ma_perk[id] = true;
	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
	oneonone[id][CSW_AWP] = 2;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
	oneonone[id][CSW_AWP] = 0;
}

public runda(id)
{
	if(ma_perk[id])
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & (1<<1)))
		return HAM_IGNORED;
	
	new hp_ofiary = get_user_health(this)
	new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
	
	if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
	{
		if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych