Witam. Proszę o stworzenie paru perków:
1.
Nazwa : Ej
Opis : Jesteś prawie niewidzialny (100/255) oraz masz 1/2 z AWP.
2.
Nazwa: Toze
Opis: Tracisz wszystkie bronie, zostaje noz i bomba.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.11.2014 09:39
Witam. Proszę o stworzenie paru perków:
1.
Nazwa : Ej
Opis : Jesteś prawie niewidzialny (100/255) oraz masz 1/2 z AWP.
2.
Nazwa: Toze
Opis: Tracisz wszystkie bronie, zostaje noz i bomba.
![]()
![]()
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.
Piszę poprawnie po POLSKU.
Napisano 08.11.2014 09:10
Zobacz czy perk EJ działa ![]()
Jak coś jestem początkującym w te klocki ![]()
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "EJ";
new const perk_desc[] = "Masz 1/1 z AWP oraz 100/255 widzialności";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony przez .ghiLLie", perk_name);
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
}
public runda(id)
{
if(ma_perk[id])
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik .ghiLLie edytował ten post 08.11.2014 09:11
Napisano 08.11.2014 11:43
Wyżej było 1/1 z awp a tu powinno byc 1/2 pisze 2 post bo nie moe edytować ;/
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new oneonone[33][31];
new const perk_name[] = "Ej";
new const perk_desc[] = "Masz 1/2 z AWP oraz 100/255 widzialności";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony przez .ghiLLie", perk_name);
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
oneonone[id][CSW_AWP] = 2;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
oneonone[id][CSW_AWP] = 0;
}
public runda(id)
{
if(ma_perk[id])
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 |
|
|
||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 |
|
|
||
Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg, 23.07.2021 |
|
|
|||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj, 14.07.2021 |
|
|
||
Perk
Proszę o perkPerk: MP5 | połowa ammo w magazynku (15) | podwójny dmg Napisany przez therealfr0zen, 18.11.2020 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych