Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Double Kill (Double Headshot)Plugin min. odgrywa różne dźwięki przy zabiciu headshot z różnych broni.

modyfikacja headshot sound double kill

Najlepsza odpowiedź psilocybe, 08.11.2014 22:50

Problem rozwiązany, gdyby ktoś potrzebował to bardzo dobry przykład jest zawarty w pliku scripting/miscstats.sma

 

Do zamknięcia.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 31.10.2014 02:48

Witam, mam problem z działaniem pluginu który kiedyś pomógł napisać mi speedkill.

 

Chodzi o odgrywanie dźwięku przy podwójnym headshot z awp/scout, aktualnie działa tak że przy 2x headshot jednym strzałem odgrywa dźwięk pojedynczego headshota i równocześnie podwójnego :(

 

Poza tym chciał bym osobno mieć dźwięk podwójnego HS i osobno dźwięk double kill'a ale nie koniecznie HS czyli normalnie, dotyczy to tylko awp/scout tak jak w poniższym kodzie. Po prostu jeden strzał = 2 kille = gramy dźwięk X, drugi przypadek to jeden strzał = 2 kille headshot'em = gramy dźwięk Z.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Headshot Sound Hud"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new ikonka
new Float:D_time[33], bool:double[33]

new const muza[] = "misc/headshot2.wav"
new const muza2[] = "misc/perfect3.wav"
new const muza3[] = "misc/excelent3.wav"
new const muza5[] = "misc/brutality2.wav"

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_event("DeathMsg", "death", "a", "1>0")
        ikonka = get_user_msgid("StatusIcon")
}
public plugin_precache()
{
        precache_sound(muza);
        precache_sound(muza2);
        precache_sound(muza3);
        precache_sound(muza5);
}
public client_authorized(id)
{
        D_time[id] = 0.0;
        double[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
        D_time[id] = 0.0;
        double[id] = false;
}
public death()
{
        new Killer = read_data(1)
        new Victim = read_data(2)
        new Hs = read_data(3)
        new weapon = get_user_weapon(Killer)
        
        if(D_time[Killer] == 0)
        {
                D_time[Killer] = get_gametime();
                double[Killer] = false;
        }
        else
        {
                new Float:temp = get_gametime() - D_time[Killer];
                if(temp <= 1)
                {
                        double[Killer] = true
                        D_time[Killer] = 0.0
                }
                else
                {
                        double[Killer] = false
                        D_time[Killer] = 0.0
                }
        }        
        if(Killer != Victim && get_user_team(Killer) != get_user_team(Victim) && Hs)
        {
                switch(weapon)
                {
                case CSW_AWP:
                        {
                                if(double[Killer])
                                {
                                        client_cmd(Victim, "spk %s",muza5)
                                        client_cmd(Killer, "spk %s",muza5)
					set_user_health(Killer, get_user_health(Killer) + 10)
                                        set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
                                        show_hudmessage(Killer, "BRUTALITY!")
                                        set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
                                        show_hudmessage(Victim, "BRUTALITY!")
                                        Display_Icon(Victim, 2, "d_awp", 255, 255, 255)
					Display_Icon(Killer, 1, "number_2", 255, 10, 0)
					Display_Icon(Killer, 2, "plus", 255, 255, 255)
                                        Display_Icon(Killer, 1, "d_awp", 255, 10, 0)
                                        set_task(6.0,"wyłącz",Killer)
                                        set_task(6.0,"wyłącz",Victim)
					Display_Fade(Victim,3,6,2,255,0,0,255)
					Display_Fade(Killer,1,1,2,0,255,0,200)
                                }
                                else
                                {
                                        client_cmd(Victim, "spk %s",muza2)
                                        client_cmd(Killer, "spk %s",muza2)
					set_user_health(Killer, get_user_health(Killer) + 5)
                                        set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
                                        show_hudmessage(Killer, "PERFECT!")
                                        set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
                                        show_hudmessage(Victim, "PERFECT!")
					Display_Icon(Killer, 1, "number_1", 255, 10, 0)
					Display_Icon(Killer, 2, "plus", 255, 255, 255)
                                        Display_Icon(Victim, 2, "d_awp", 255, 255, 255)
                                        Display_Icon(Killer, 1, "d_awp", 255, 10, 0)
                                        set_task(6.0,"wyłącz",Killer)
                                        set_task(6.0,"wyłącz",Victim)
					Display_Fade(Victim,3,6,2,255,0,0,255)
					Display_Fade(Killer,1,1,2,0,255,0,200)
                                }
                        }
                case CSW_SCOUT:
                        {
                                if(double[Killer])
                                {
                                        client_cmd(Victim, "spk %s",muza5)
                                        client_cmd(Killer, "spk %s",muza5)
					set_user_health(Killer, get_user_health(Killer) + 10)
                                        set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
                                        show_hudmessage(Killer, "BRUTALITY!")
                                        set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
                                        show_hudmessage(Victim, "BRUTALITY!")
					Display_Icon(Killer, 1, "number_2", 255, 10, 0)
					Display_Icon(Killer, 2, "plus", 255, 255, 255)
                                        Display_Icon(Victim, 2, "d_scout", 255, 255, 255)
                                        Display_Icon(Killer, 1, "d_scout", 255, 10, 0)
                                        set_task(6.0,"wyłącz",Killer)
                                        set_task(6.0,"wyłącz",Victim)
					Display_Fade(Victim,3,6,2,255,0,0,255)
					Display_Fade(Killer,1,1,2,0,255,0,200)
                                }
                                else
                                {
                                        client_cmd(Victim, "spk %s",muza3)
                                        client_cmd(Killer, "spk %s",muza3)
					set_user_health(Killer, get_user_health(Killer) + 5)
                                        set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
                                        show_hudmessage(Killer, "EXCELENT!")
                                        set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
                                        show_hudmessage(Victim, "EXCELENT!")
					Display_Icon(Killer, 1, "number_1", 255, 10, 0)
					Display_Icon(Killer, 2, "plus", 255, 255, 255)
                                        Display_Icon(Victim, 2, "d_scout", 255, 255, 255)
                                        Display_Icon(Killer, 1, "d_scout", 255, 10, 0)
                                        set_task(6.0,"wyłącz",Killer)
                                        set_task(6.0,"wyłącz",Victim)
					Display_Fade(Victim,3,6,2,255,0,0,255)
					Display_Fade(Killer,1,1,2,0,255,0,200)
                                }
                        } 
                default:
                        {
                                client_cmd(Victim, "spk %s",muza)
                                client_cmd(Killer, "spk %s",muza)
				set_user_health(Killer, get_user_health(Killer) + 5)
                                set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
                                show_hudmessage(Killer, "HEADSHOT!")
                                set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
				show_hudmessage(Victim, "HEADSHOT!")
				Display_Icon(Killer, 1, "number_1", 255, 10, 0)
				Display_Icon(Killer, 2, "plus", 255, 255, 255)
				Display_Fade(Victim,3,6,2,255,0,0,255)
				Display_Fade(Killer,1,1,2,0,255,0,200)
                        }
                }
        }
}

public wyłącz(id)
{
        Display_Icon(id, 0, "d_knife", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "number_1", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "number_2", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "plus", 255, 255, 255)
		Display_Icon(id, 0, "d_awp", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_scout", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_deagle", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_aug", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_mp5navy", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_sg552", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_ak47", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_m4a1", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_famas", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_fiveseven", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_g3sg1", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_galil", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_glock18", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_m249", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_m3", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_p228", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_p90", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_sg550", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_ump45", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_usp", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_tmp", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_xm1014", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_mac10", 255, 10, 0)
		Display_Icon(id, 0, "d_elite", 255, 10, 0)
}

stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
        if(is_user_connected(id)) {
                message_begin(MSG_ONE, ikonka, {0,0,0}, id);
                write_byte(enable);
                write_string(name);
                write_byte(red);
                write_byte(green);
                write_byte(blue);
                message_end();
        }
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
    static msgScreenFade;

    if( !msgScreenFade ) msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")

    message_begin( !id ? MSG_ALL : MSG_ONE, msgScreenFade,{0,0,0},id );
    write_short( (1<<10) * duration );  // Duration of fadeout
    write_short( (1<<10) * holdtime );  // Hold time of color
    write_short( fadetype );    // Fade type
    write_byte ( red );         // Red
    write_byte ( green );       // Green
    write_byte ( blue );        // Blue
    write_byte ( alpha );       // Alpha
    message_end();
}

Z góry dzięki za pomoc ;)


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#2 psilocybe

    Toasty!

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 08.11.2014 22:50   Najlepsza odpowiedź

Problem rozwiązany, gdyby ktoś potrzebował to bardzo dobry przykład jest zawarty w pliku scripting/miscstats.sma

 

Do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja, headshot sound double kill

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych