Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Edycja huda


Najlepsza odpowiedź Dziobak?, 02.11.2014 12:23

A tobie chodzi o taki hud jaki w na BF2 :D

 

 

To sprawdź ;)

 

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 bialas3kpl

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.10.2014 19:20

Cześć, chciałem zrobić hud w lewym dolnym rogu taki jak na tym filmiku: (ten po wpisaniu /hud, co było takie przybliżenie 0:08)

 

 

W tym temacie http://amxx.pl/topic...78-edycja-huda/ powinniscie znalezc kod.

Mój kod huda:

public task_show_level(task)
{
new id = task - TASK_SHOW_LEVEL
 
if(!is_user_alive(id) || !get_pcvar_num(show_level_text) || !get_pcvar_num(p_Enabled) )
return;
 
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.33, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync1 , "%L", LANG_SERVER, "LEVEL_HUD_TEXT", PlayerLevel[id], PlayerXp[id], LEVELS[PlayerLevel[id]], RANK[PlayerLevel[id]], RANKLEVELS[PlayerLevel[id]])
 
set_task(0.1, "task_show_level", TASK_SHOW_LEVEL + id) 
}

Użytkownik bialas3kpl edytował ten post 30.10.2014 19:26

  • +
  • -
  • 0

#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 31.10.2014 13:11

haha, to był montaż filmu...


  • +
  • -
  • -1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2014 13:41

Możesz wziąć kod z diablomoda
  • +
  • -
  • 0

#4 bialas3kpl

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.10.2014 14:42

A mógłby mi ktoś dać ten kod?


  • +
  • -
  • 0

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Online

Napisano 01.11.2014 21:43

register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be");
register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1" ,"2=0");
 
 

public eventUpdateStatus(id)
{
if(is_user_bot(id))
return;
 
while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]]) 
ranganum[id]++
 
showStatus(id, "Tutaj cos tam wpisujesz..."); 
}
 
stock showStatus(id, const szStatus[], ...)
{
new szBuffer[128];
vformat(szBuffer, 127, szStatus, 3);
 
static msgStatusText = 0;
 
if(!msgStatusText)
msgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
 
message_begin(MSG_ONE, msgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(szBuffer);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 1

#6 bialas3kpl

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.11.2014 23:17

register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be");
register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1" ,"2=0");
 
 

public eventUpdateStatus(id)
{
if(is_user_bot(id))
return;
 
while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]]) 
ranganum[id]++
 
showStatus(id, "Tutaj cos tam wpisujesz..."); 
}
 
stock showStatus(id, const szStatus[], ...)
{
new szBuffer[128];
vformat(szBuffer, 127, szStatus, 3);
 
static msgStatusText = 0;
 
if(!msgStatusText)
msgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
 
message_begin(MSG_ONE, msgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(szBuffer);
message_end();
}

 

A mógłbyś mi to zrobić? Bo jak ja to dodaje to mi nie działa :/ Proszę plik sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.11.2014 12:23   Najlepsza odpowiedź

A tobie chodzi o taki hud jaki w na BF2 :D

 

 

To sprawdź ;)

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych