Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

Jaki PLUGIN_* żeby zablokować dalsze wykonywanie funkcji?

Edycja Pluginu

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 30.10.2014 14:11

Cześć, w pseudokodzie:
 

public jestem_iks(jakies, tam, parametry){
jestem_zet(id, dwa, trzy);
 
//reszta kodu
}
 
public jestem_zet(id, dwa, trzy){
// jakiś tam kod np.
 
if(cs_get_user_buyzone(id)){
client_print(id, 4, "Jestes w buyzone")
//kontynuuje wykonywanie "reszta kodu" w public jestem_iks, wychodzę z tej funkcji i wracam do public jestem_iks
}
else{
client_print(id, 4, "Nie ma cie w buyzone")
//blokuje wykonywanie "reszta kodu" w public jestem_iks, wychodzę z tej fukncji
}}

Jeżeli jest inna możliwość niż return PLUGIN_* to też z chęcią o tym poczytam, napisałem o PLUGIN_* bo wydaje mi się, że nie ma nic innego czym można by to zrobić.


  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 30.10.2014 15:02

public jestem_iks(jakies, tam, parametry){
if(!jestem_zet(id, dwa, trzy));
 return PLUGIN_HANDLED
//reszta kodu
}
 
public jestem_zet(id, dwa, trzy){
// jakiś tam kod np.
 
if(cs_get_user_buyzone(id)){
client_print(id, 4, "Jestes w buyzone")
return 1
//kontynuuje wykonywanie "reszta kodu" w public jestem_iks, wychodzę z tej funkcji i wracam do public jestem_iks
}
else{
client_print(id, 4, "Nie ma cie w buyzone")
return 0
//blokuje wykonywanie "reszta kodu" w public jestem_iks, wychodzę z tej fukncji
}}

W ten sposób zależnie czy jesteś w buyzone(wtedy funkcja jestem_zet zwraca 1 do jestem_iks) czy Cię w nim nie ma (wtedy jestem_zet zwraca 0 do jestem_iks) podejmujesz kolejne działania w jestem_iks. Sprawdzasz w jestem_iks czy funkcja zwróciła 0

if(jestem_zet(id, dwa, trzy)==0);

ja użyłem 

if(!jestem_zet(id, dwa, trzy));

bo to dokładnie to samo i jeśli to będzie prawda wykonujesz return PLUGIN_HANDLED co przerywa dalsze działanie funkcji, a jeśli ten warunek się nie spełni to wykona się dalsza część kodu.


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Edycja Pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych