Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie lub ignorowanie komend standardowych CSgl_fog, model etc


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 22.10.2014 22:43

Witam.

Mam pytanie czy istnieje możliwość aby w jakiś sposób zablokować takie komendy jak np:
gl_fog 0
model

Gracze ich używają oszukując po prostu. Można ustawić na nie dostęp na flagę admina jak w przypadku komend zwyklych? Albo aby wpisanie gl_fog 0 powodowalo cos w w stylu client_cmd(id, "gl_fog 1") lub client_cmd(id, "model gordon")
Albo użycie tych komend było ignorowane na serwerze?
  • +
  • -
  • 0

#2 killer98

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 23.10.2014 01:13

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "blokuj"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "killer98"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("gl_fog","blokuj1")
register_clcmd("model","blokuj2")
}

public blokuj1(id)
{
client_cmd(id,"echo Unknown command: gl_fog");
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public blokuj2(id)
{
client_cmd(id,"echo Unknown command: model");
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij rep_up.png

b_350_20_FF0000_FF0000_000000_000000.png

Moimi autorytetami są: 6262 & 10153

Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.


#3 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 23.10.2014 10:29

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

block_command.sma(19) : error 010: invalid function or declaration

1 Error.
Could not locate output file block_command.amxx (compile failed).

Błąd dokladnie przy instrukcji blokuj2
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.10.2014 12:28

Hmm ?

http://amxx.pl/kompi...6&fname=asd.sma


  • +
  • -
  • 0

#5 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 24.10.2014 21:18

Niestety plugin nie spełnia swojej roli. Gracze dalej mogą używać tych komend. Może nie można wpływać na komendy z silnika gry?


  • +
  • -
  • 0

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.10.2014 12:00

Nie, nie można wpływać na komendy gracza, ani na cvary gracza. Zastanów się jednak co powodują te 2 komendy i w jaki sposób możesz ich działanie nadpisać na serwerze.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 30.10.2014 21:53

A można je jakoś "złapać" gdy zostaną wpisane? Żeby takim graczom którzy wpiszą model <nazwa> wwywołuje się komenda model gordon.
Jak wiadomo są różne modele z half-life i chcialbym wszystkie zablokowac.
Tak samo z gl_fog aby ustawialo gl_fog 1
  • +
  • -
  • 0

#8 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 31.10.2014 02:04

Poszukaj czy nie ma w hamsandwichu albo fm jakiegos forwardu od ustawienia bytowi modelu, cos powinno byc. Wtedy handuj to a jak nie daje rady to ustawiaj na nowo ten co chcesz.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych