Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Losowy gracz


Najlepsza odpowiedź Petpat, 19.10.2014 21:48

Ajjj.. jednak sobie sam naprawiłem, pomoc zbędna
Linia
get_players(Losowy, numer, "ahe", "TERRORIST");
Wywaliłem ahe zostawiłem puste pole i działa, wybacznie ze tworzylem ten temat Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 19.10.2014 21:45

Witajcie otóż mam błędy
L 10/19/2014 - 22:36:19: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 10/19/2014 - 22:36:19: [AMXX]    [0] test.sma::LosowyGracz (line 87)
L 10/19/2014 - 22:36:19: [AMXX]    [1] test.sma::NowaRunda (line 170)
Tutaj stock
Błąd wskazuje na
return Losowy[random(numer)];
stock LosowyGracz(){
	for (new i = 1; i<=g_maxplayers;i++)
	if(is_user_connected(i)){
		new Losowy[32], numer;
		get_players(Losowy, numer, "ahe", "TERRORIST"); 
	
		return Losowy[random(numer)];
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Kolejny błąd wskazuje na
new WylosowanyGracz = LosowyGracz();
public NowaRunda(){
	new NazwaGracza[32];
	new WylosowanyGracz = LosowyGracz();
	get_user_name(WylosowanyGracz, NazwaGracza, charsmax(NazwaGracza));
	client_print(0, print_chat, "Nick %s", NazwaGracza);
}
Otóż tak, wszystko działa jak należy wyświetla tekst na czacie w 1 rundzie, gdy jest następna runda wyświetla się błąd w konsoli, na czacie nic nie widać.
Jak to można załatać?
  • +
  • -
  • 0

#2 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:245
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 19.10.2014 21:48   Najlepsza odpowiedź

Ajjj.. jednak sobie sam naprawiłem, pomoc zbędna
Linia
get_players(Losowy, numer, "ahe", "TERRORIST");
Wywaliłem ahe zostawiłem puste pole i działa, wybacznie ze tworzylem ten temat
  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.10.2014 21:56

Ktoś po prostu nie umie programować, czyli przewidywać krytycznych danych
stock LosowyGracz(){
	new i, j, graczeTT[32];
	for(i=1; i<=g_maxplayers; ++i) {
		if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1) {
			graczeTT[j++] = i;
		}
	}
	if(j == 1) return graczeTT[0];
	if(j > 0) return graczeTT[random(j)];
	return -1;
}

public NowaRunda(){
	new WylosowanyGracz = LosowyGracz();
	if(WylosowanyGracz < 0) return;
	new NazwaGracza[32];
	get_user_name(WylosowanyGracz, NazwaGracza, charsmax(NazwaGracza));
	client_print(0, print_chat, "Nick %s", NazwaGracza);
}

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych