Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Blokowanie zadawanych obrażeń CT


Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 16.10.2014 17:11

public Ham_TakeDamage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits){
    if(get_user_team(attacker) == 1 && get_user_team(victim) == 2)
               return HAM_SUPERCEDE
    return HAM_IGNORED
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:244
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 16.10.2014 15:20

Tak jak w nagłówku, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić, gdy TT bedzie strzelało do CT to wtedy obrażenia nie będą zadawane ale jeśli CT strzela do TT to wtedy zadaje obrażenia, jeśli mógłbym prosić to chciałbym to zobaczyć w przykładowym kodzie, z góry dziękuje :))


  • +
  • -
  • 0

#2 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 16.10.2014 16:06

pisze z tel ale to schemat dla kogos.

Nalezy lapac ham_takedamage pre i tam sprawdzac czy this (ent atakowany) jest z ct. Jezeli tak to supercede else ignore
  • +
  • -
  • 2

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 16.10.2014 17:11   Najlepsza odpowiedź

public Ham_TakeDamage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits){
    if(get_user_team(attacker) == 1 && get_user_team(victim) == 2)
               return HAM_SUPERCEDE
    return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 2

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych