Witam proszę o pare klas:
Snajper: Posiada 1/1 z awp
Kondycja: 20
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 20
Zdrowie: 0
Komandos: Posiada 1/1 z noża [PPM]
Kondycja: 20
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 0
Zdrowie: 20
Saper: Ma 3 miny do stawianie (1 mina ok. 30k hp zabiera)
Kondycja: 0
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 20
Zdrowie: 0
Ninja: Ma 2 skoki, 1/5 z deagle, 1/3 z kosy [PPM], Podczas kucania z nozem nie widzialny
Kondycja: 20
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 0
Zdrowie: 20
Kapitan: 1/4 z he 1/5 na oślepienie wroga
Kondycja: 0
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 20
Zdrowie: 0
Gestapowiec: Widzi wrogów na radarze, widzi miny, ma 2 apteczki
Kondycja: 10
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 0
Zdrowie: 20
Klasa Premium
Admin_level_a Flaga m
Figter: 1/6 z mp5, 1/5 z deagle
Kondycja: 40
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 30
Zdrowie: 30
Klasa Super premium
Admin_level_b Flaga n
Góral:Posiada 1/1 z scouta, 1/1 z awp, 1/2 z noza [PPM]
Kondycja: 40
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 20
Zdrowie: 30
Admin_level_H Flaga T
Psychol: 1/1 z he, 1/1 z noza [PPM], Widzi miny , 5 sek niesmiertenosci [Przycisk E]
Kondycja: 0
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 100
Zdrowie: 0
Klasa Mega premium
Admin_level_c Flaga o
Alfons: 1/1 z noża [PPM], 1/1 z scouta, niewidoczny na nożu, 4 skoki
Kondycja: 20
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 40
Zdrowie: 50
Admin-level_g Flaga s
Policjant: Szybki,1/4 z he, 1/4 z AWP,10 sek niesmiertelnosci [Przycisk E], 10 skokow
Kondycja: 500
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 10
Zdrowie: 10
Admin_level_f Flaga r
Dziki: Bardzo szybki, 1/2 z he, niewidoczny 0/255, 1/1 z noza [PPM],1/5 z deagle
Kondycja: 3000
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 0
Zdrowie: 0
Klasa Odlotowa
Admin_level_d Flaga p
Pijak: 1/3 z m4a1, 1/1 z noza [LPM],2 miny [Zabieraja 40k hp],2 rakiety [Zabieraja 30k hp], 6 skokow,
3 Apteczki [ 1 leczy 10k hp] [Niesmiertelny na 3 sekndy przycisk E], 1/1 z he
Kondycja: 60
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 40
Zdrowie: 50
Admin_level_e Flaga q
Gruby: Odporny na hs, 1/2 z deagla, 1/5 z p90, 1/3 z ak47, 1/4 na zrespienie sie u wroga na respie,1/2 z he
Kondycja: 40
Inteligencja: 30
Wytrzymałość: 20
Zdrowie: 70
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.10.2014 13:57
#2
Napisano 18.10.2014 21:33
Snajper
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "Snajper: Posiada 1/1 z awp"; new const bronie = (1<<CSW_AWP); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Komandos
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Komandos: Posiada 1/1 z noża [PPM]"; new const bronie = (1<<CSW_KNIFE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
#4
Napisano 21.10.2014 21:47
łap Gestapowca
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych