Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

proszę o klase Snajper i 13 innych

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 lizaczek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.10.2014 13:57

Witam proszę o pare klas:



Snajper: Posiada 1/1 z awp

Kondycja: 20

Inteligencja: 0

Wytrzymałość: 20

Zdrowie: 0



Komandos: Posiada 1/1 z noża [PPM]

Kondycja: 20

Inteligencja: 0

Wytrzymałość: 0

Zdrowie: 20



Saper: Ma 3 miny do stawianie (1 mina ok. 30k hp zabiera)

Kondycja: 0

Inteligencja: 20

Wytrzymałość: 20

Zdrowie: 0



Ninja: Ma 2 skoki, 1/5 z deagle, 1/3 z kosy [PPM], Podczas kucania z nozem nie widzialny

Kondycja: 20

Inteligencja: 0

Wytrzymałość: 0

Zdrowie: 20



Kapitan: 1/4 z he 1/5 na oślepienie wroga

Kondycja: 0

Inteligencja: 10

Wytrzymałość: 20

Zdrowie: 0



Gestapowiec: Widzi wrogów na radarze, widzi miny, ma 2 apteczki

Kondycja: 10

Inteligencja: 0

Wytrzymałość: 0

Zdrowie: 20



Klasa Premium



Admin_level_a Flaga m



Figter: 1/6 z mp5, 1/5 z deagle

Kondycja: 40

Inteligencja: 0

Wytrzymałość: 30

Zdrowie: 30



Klasa Super premium



Admin_level_b Flaga n



Góral:Posiada 1/1 z scouta, 1/1 z awp, 1/2 z noza [PPM]

Kondycja: 40

Inteligencja: 10

Wytrzymałość: 20

Zdrowie: 30



Admin_level_H Flaga T



Psychol: 1/1 z he, 1/1 z noza [PPM], Widzi miny , 5 sek niesmiertenosci [Przycisk E]

Kondycja: 0

Inteligencja: 0

Wytrzymałość: 100

Zdrowie: 0

Klasa Mega premium



Admin_level_c Flaga o



Alfons: 1/1 z noża [PPM], 1/1 z scouta, niewidoczny na nożu, 4 skoki

Kondycja: 20

Inteligencja: 10

Wytrzymałość: 40

Zdrowie: 50



Admin-level_g Flaga s



Policjant: Szybki,1/4 z he, 1/4 z AWP,10 sek niesmiertelnosci [Przycisk E], 10 skokow

Kondycja: 500

Inteligencja: 0

Wytrzymałość: 10

Zdrowie: 10



Admin_level_f Flaga r



Dziki: Bardzo szybki, 1/2 z he, niewidoczny 0/255, 1/1 z noza [PPM],1/5 z deagle

Kondycja: 3000

Inteligencja: 0

Wytrzymałość: 0

Zdrowie: 0

Klasa Odlotowa



Admin_level_d Flaga p



Pijak: 1/3 z m4a1, 1/1 z noza [LPM],2 miny [Zabieraja 40k hp],2 rakiety [Zabieraja 30k hp], 6 skokow,

3 Apteczki [ 1 leczy 10k hp] [Niesmiertelny na 3 sekndy przycisk E], 1/1 z he

Kondycja: 60

Inteligencja: 20

Wytrzymałość: 40

Zdrowie: 50



Admin_level_e Flaga q



Gruby: Odporny na hs, 1/2 z deagla, 1/5 z p90, 1/3 z ak47, 1/4 na zrespienie sie u wroga na respie,1/2 z he

Kondycja: 40

Inteligencja: 30

Wytrzymałość: 20

Zdrowie: 70


  • +
  • -
  • 0

#2 MyShoT4YoU

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:41
  • Lokalizacja:tyłek
Offline

Napisano 18.10.2014 21:33

Snajper

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "Snajper: Posiada 1/1 z awp";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Komandos

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "Komandos: Posiada 1/1 z noża [PPM]";
new const bronie    = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}


  • +
  • -
  • 2

#3 asior887

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:31
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Chojnice
Offline

Napisano 19.10.2014 00:00

Trzymaj!

Załączone pliki


IP: cod.mgcr.pl


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.10.2014 21:47

łap Gestapowca

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych