Migający hud
Najlepsza odpowiedź
GoldenKill
15.10.2014 06:59


GoldenKill
15.10.2014
Witam
Mam problem z migającym hudem na moim cod modzie, kiedy dodałem do huda rangi (w stylu cod moda) nad hp i armorem, zaczął migać. Oprócz tych chudów mam jeszcze hud z questami. Nawet zmiana na dhud nie pomogła i dalej miga oto sma huda z rangami, które spowodowały miganie, gdy ich nie ma wszystko jest w normie, a jak zrobiłem hud z bf2 to czasami go nie widać było, albo był pod celownikiem, a zdarzały się wyjątki które hud widziały poprawnie (ale tylko miga hud z silnika cod moda, inne nie)
public Message_Hud2(id) { id -= TASK_HUD; if(is_user_alive(id)) { new ranga = playerData[ id ][ pLVL ]; if( ranga < charsmax( gRanga ) ) { set_dhudmessage(227, 96, 8, 0.01, 0.9, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(id, "[%s] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", gPrefixPluginu, playerData[ id ][ pEXP ], gRanga[ ranga + 1 ][ 0 ], gRanga[ ranga ][ 1 ] ); } else { set_dhudmessage(227, 96, 8, 0.01, 0.9, 0, 0.0, 1.5, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(id, "[%s] Zabicia: %d Ranga: %s", gPrefixPluginu, playerData[ id ][ pEXP ], gRanga[ ranga ][ 1 ] ); } }
Najlepsza odpowiedź
GoldenKill
15.10.2014

Dziobak?
15.10.2014
A da się liczbę kanałów powiększyć, bo zależy mi aby wszystko zostało
Raczej nie.
Ale zrób żeby inne pluginy nie korzystały z jednego kanału.
Przykład z codmod'a
new SyncHudObj, SyncHudObj2; SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj(); set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Przykład"); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2," Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
Moze ten temat ci pomoże.
http://amxx.pl/topic...anał-wiadomość/
Użytkownik Dziobak? edytował ten post 15.10.2014 07:27
Dziobak?
15.10.2014
Robiłem tak i dalej miga
No to chyba innej opcji nie ma niż pluginy które wykorzystują hud np te rangi dodać głównego silnika codmod'a i tylko zastosować
^n^n^n^n^n^n^n^n
Bo więcej kanałów hud nie da się zrobić ;/