Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

VIP ultimate plus model broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 mucek181

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.10.2014 20:37

Witam mam problem o to taki ze gdy dodaje model broni do vipa to działa jak trzeba ale jak ustawić aby model mógł używać tylko vip i go mieć a zwykły gracz może go tylko widzieć jak nie żyje proszę o pomoc a to jest mój sma

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

// definicje tablicy punktow
#define SCOREATTRIB_NONE     0
#define SCOREATTRIB_DEAD    (1<<0)
#define SCOREATTRIB_BOMB    (1<<1)
#define SCOREATTRIB_VIP     (1<<2)

// pojemnik megajumpow
new moze_skoczyc[33];
// zmienne ilosciowe
new MAGAZYNEK;
// flagi
new VIP[32];
new GIRL[32];
new ADMIN[32];
// stringi
new INFO[64];
// zmienna operacyjna
new string:tmp[128];

public plugin_init(){
    // inicjalizacja
    register_plugin("VIP Ultimate", "1.1", "Benio101");
    
    // nasluchiwacze
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEvent", 1);
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
    register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib");
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
    
    // CVARy
    register_cvar("vip_hp", "10");            // <liczba dodawanego zycia na poczatku kazdej rundy>
    register_cvar("vip_he", "1");            // <liczba dodawanych granatow HE na poczatku kazdej rundy>
    register_cvar("vip_fb", "0");            // <liczba dodawanych Flashy na poczatku kazdej rundy>
    register_cvar("vip_sg", "0");            // <liczba dodawanych Smoke Grenadow na poczatku kazdej rundy>
    register_cvar("vip_defuse_kit", "0");        // czy dawac defuse kit na poczatku kazdej rundy <0|1>
    register_cvar("vip_armor", "50");        // <liczba dodawanych punktow kamizelki na poczatku kazdej rundy>
    register_cvar("vip_speed", "150");        // <liczba dodawanych punktow szybkosci>
    register_cvar("vip_money", "1000");        // <liczba dodawanych dolarow na poczatku kazdej rundy>
    register_cvar("vip_skoki", "3");        // <liczba mozliwych do wykonania skokow w powietrzu>
    register_cvar("vip_napis", "1");        // czy w tabeli punktow ma widniec VIP przy nicku <0|1>
    register_cvar("vip_girl_model_ct", "1");    // czy ustawiac model dla kobiety CT <0|1>
    register_cvar("vip_girl_model_tt", "1");    // czy ustawiac model dla kobiety TT <0|1>
    register_cvar("vip_admin_model_ct", "1");    // czy ustawiac model dla Admina CT <0|1>
    register_cvar("vip_admin_model_tt", "1");    // czy ustawiac model dla Admina TT <0|1>
    register_cvar("vip_vip_model_ct", "1");        // czy ustawiac model dla VIPa CT <0|1>
    register_cvar("vip_vip_model_tt", "1");        // czy ustawiac model dla VIPa TT <0|1>
    register_cvar("vip_vip_flag", "t");        // <flaga vipa|"">
    register_cvar("vip_girl_flag", "p");        // <flaga dziewczyny|"">
    register_cvar("vip_admin_flag", "d");        // <flaga admina|"">
    register_cvar("vip_recharge", "1");        // czy dawac pelen magazynek za zabicie wroga <0|1>
    register_cvar("vip_add_money", "200");        // <liczba dodatkowych pieniedzy za zwykle zabicie>
    register_cvar("vip_add_hs_money", "700");    // <liczba dodatkowych pieniedzy za zabicie HeadShotem>
    register_cvar("vip_money_limit", "16000");    // <limit pieniedzy>
    register_cvar("vip_add_frags", "0");        // <liczba dodatkowych fragow za zwykle zabicie>
    register_cvar("vip_add_hs_frags", "0");        // <liczba dodatkowych fragow za zabicie HeadShotem>
    register_cvar("vip_add_hp", "10");        // <liczba dodatkowych punktow zycia za zwykle zabicie>
    register_cvar("vip_add_hs_hp", "30");        // <liczba dodatkowych punktow zycia za zabicie HeadShotem>
    register_cvar("vip_hp_limit", "255");        // <limit punktow zycia>
    register_cvar("vip_armor_limit", "511");    // <limit punktow kamizelki>
    register_cvar("vip_screen_flash", "1");        // czy wyswietlac zielone migniecie na poczatku rundy <0|1>
    register_cvar("vip_powitanie_txt", "1");    // czy wyswietlac powitanie vipa na serwerze <0|1>
    register_cvar("vip_powitanie_wav", "1");    // czy witac vipow emisja pliku wav <0|1>
    register_cvar("vip_deagle", "0");        // ilosc magazynkow amunicji w deaglu <0|1-6>
    register_cvar("vip_fiveseven", "0");        // ilosc magazynkow amunicji w fiveseven <0|1-6>
    register_cvar("vip_m4", "0");            // ilosc magazynkow amunicji w m4a1 <0|1-4>
    register_cvar("vip_ak", "0");            // ilosc magazynkow amunicji w ak47 <0|1-4>
    register_cvar("vip_awp", "0");            // ilosc magazynkow amunicji w awp <0|1-4>
    register_cvar("vip_krowa", "0");        // ilosc magazynkow amunicji w m249 <0|1-3>
    register_cvar("vip_shotgun", "0");        // ilosc magazynkow amunicji w xm1014 <0|1-6>
    register_cvar("vip_online_info", "1");        // czy pokazywac liste vipow online <0|1>
    register_cvar("vip_info", "");            // <nazwa pliku TXT z informacja o VIPie w formacie HTML|"">
    
    // pobranie CVARow tekstowych
    get_cvar_string("vip_vip_flag",VIP,31);
    get_cvar_string("vip_girl_flag",GIRL,31);
    get_cvar_string("vip_admin_flag",ADMIN,31);
    get_cvar_string("vip_info",INFO,63);
    
    // komendy
    if(get_cvar_num("vip_online_info")){
        register_clcmd("say /vipy","pokaz_vipy_online");
        register_clcmd("say /vips","pokaz_vipy_online");
    }
    if(!equal(VIP,"")){
        register_clcmd("say /vip","pokaz_informacje_o_vipie");
    }
}

public plugin_precache(){
    // wczytanie strojow
    if(get_cvar_num("vip_girl_model_ct"))
        precache_generic("models/player/GirlCT/GirlCT.mdl");
    if(get_cvar_num("vip_girl_model_tt"))
        precache_model("models/player/GirlTT/GirlTT.mdl");
    if(get_cvar_num("vip_admin_model_ct"))
        precache_model("models/player/AdminCT/AdminCT.mdl");
    if(get_cvar_num("vip_admin_model_tt"))
        precache_model("models/player/AdminTT/AdminTT.mdl");
    if(get_cvar_num("vip_vip_model_ct"))
        precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
    if(get_cvar_num("vip_vip_model_rt"))
        precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
    if(get_cvar_num("vip_powitanie_wav"))
        precache_sound("misc/vip_siema.wav");

        precache_model("models/v_awpvip.mdl");
}

public client_putinserver(id){
    // powitanie vipa
    if(is_user_connected(id) && (get_user_flags(id) & read_flags(VIP))){
        if(get_cvar_num("vip_powitanie_txt")){
            get_user_name(id,tmp,31);
            set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
            show_hudmessage(0, "Przychodzi Vip^n %s^n Witamy!!!",tmp);
        }
        if(get_cvar_num("vip_powitanie_wav"))
            client_cmd(0,"spk misc/vip_siema");
    }
}

public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver){  
    // status VIP w tabeli punktow
    new id = get_msg_arg_int(1);
    if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & read_flags(VIP)){
        if(is_user_alive(id)){
            if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T && user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_plant(id)){
                set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_BOMB);
            } else {
                set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_VIP);
            }
        } else {
            set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_DEAD);
        }
    }
}

public pokaz_informacje_o_vipie(id){
    // komenda /vip
    if(is_user_connected(id)){
        show_motd(id, INFO, "Informacje o VIPie");
    }
}

public SpawnedEvent(id){
    // event respawnu
    set_task(1.0,"Spawned",id);
}

public Spawned(id){
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    // odzianie w nowy stroj
    if(get_user_flags(id) & read_flags(GIRL)){
        if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_CT && get_cvar_num("vip_girl_model_ct")){
            cs_reset_user_model(id);
            cs_set_user_model(id, "GirlCT");
        }
        if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T && get_cvar_num("vip_girl_model_tt")){
            cs_reset_user_model(id);
            cs_set_user_model(id, "GirlTT");
        }
    } else if(get_user_flags(id) & read_flags(ADMIN)){
        if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_CT && get_cvar_num("vip_admin_model_ct")){
            cs_reset_user_model(id);
            cs_set_user_model(id, "AdminCT");
        }
        if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T && get_cvar_num("vip_admin_model_tt")){
            cs_reset_user_model(id);
            cs_set_user_model(id, "AdminTT");
        }
    } else if(get_user_flags(id) & read_flags(VIP)){
        if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_CT && get_cvar_num("vip_vip_model_ct")){
            cs_reset_user_model(id);
            cs_set_user_model(id, "VipCT");
        }
        if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T && get_cvar_num("vip_vip_model_tt")){
            cs_reset_user_model(id);
            cs_set_user_model(id, "VipTT");
        }
    }
    
    if (get_user_flags(id) & read_flags(VIP)){
        // dodanie punktow kamizelki
        fm_set_user_armor(id, get_user_armor(id)+get_cvar_num("vip_armor"));
        if(get_user_armor(id)>get_cvar_num("vip_armor_limit"))fm_set_user_armor(id, get_cvar_num("vip_armor_limit"));
        // dodanie zycia
        fm_set_user_health(id, get_user_health(id)+get_cvar_num("vip_hp"));
        if(get_user_health(id)>get_cvar_num("vip_hp_limit"))fm_set_user_health(id, get_cvar_num("vip_hp_limit"));
        // dodanie pieniedzy
        cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + get_cvar_num("vip_money"));
        if(cs_get_user_money(id)>get_cvar_num("vip_money_limit"))cs_set_user_money(id, get_cvar_num("vip_money_limit"));
        
        // dodanie granatow
        give_item(id,"weapon_hegrenade");
        give_item(id,"weapon_flashbang");
        if(get_cvar_num("vip_fb")>1)
            give_item(id,"weapon_flashbang");
        give_item(id,"weapon_smokegrenade");
        
        // dodanie pistoletow
        if(get_cvar_num("vip_deagle")){
            fm_give_item(id, "weapon_deagle");
            MAGAZYNEK=get_cvar_num("vip_deagle");
            while(--MAGAZYNEK)fm_give_item(id, "ammo_50ae");
        }
        if(get_cvar_num("vip_fiveseven")){
            fm_give_item(id, "weapon_fiveseven");
            MAGAZYNEK=get_cvar_num("vip_fiveseven");
            while(--MAGAZYNEK)fm_give_item(id, "ammo_57mm");
        }
        
        // dodanie broni
        if(get_cvar_num("vip_m4")){
            fm_give_item(id, "weapon_m4a1");
            MAGAZYNEK=get_cvar_num("vip_m4");
            while(--MAGAZYNEK)fm_give_item(id, "ammo_556nato");
        }
        if(get_cvar_num("vip_ak")){
            fm_give_item(id, "weapon_ak47");
            MAGAZYNEK=get_cvar_num("vip_ak");
            while(--MAGAZYNEK)fm_give_item(id, "ammo_762nato");
        }
        if(get_cvar_num("vip_awp")){
            fm_give_item(id, "weapon_awp");
            MAGAZYNEK=get_cvar_num("vip_awp");
            while(--MAGAZYNEK)fm_give_item(id, "ammo_338magnum");
        }
        if(get_cvar_num("vip_krowa")){
            fm_give_item(id, "weapon_m249");
            MAGAZYNEK=get_cvar_num("vip_krowa");
            while(--MAGAZYNEK)fm_give_item(id, "ammo_556nato");
        }
        if(get_cvar_num("vip_shotgun")){
            fm_give_item(id, "weapon_xm1014");
            MAGAZYNEK=get_cvar_num("vip_shotgun");
            while(--MAGAZYNEK)fm_give_item(id, "ammo_buckshot");
        }
        
        // dodanie defuse kita
        if(get_cvar_num("vip_defuse_kit"))fm_give_item(id, "item_thighpack");
        // dodanie multijumpa
        moze_skoczyc[id]=get_cvar_num("vip_skoki");
        // zielony blysk
        if(get_cvar_num("vip_screen_flash"))screen_flash(id, 0, 255, 0, 100);
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DeathMsg(){
    // id = zabojca
    new id = read_data(1);
    new hs = read_data(3);
    
    // uzupelnienie magazynkow
    if(is_user_alive(id))
        if(get_cvar_num("vip_recharge"))recharge(id);
    
    if(is_user_connected(id) && (get_user_flags(id) & read_flags(VIP))){
        // dodanie pieniedzy za zabicie
        cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + (hs?get_cvar_num("vip_add_hs_money"):get_cvar_num("vip_add_money")));
        // limitacja maksymalnej ilosci gotowki
        if(cs_get_user_money(id)>get_cvar_num("vip_money_limit"))cs_set_user_money(id, get_cvar_num("vip_money_limit"));
        // dodanie fragow za zabicie
        set_user_frags(id, get_user_frags(id) + (hs?get_cvar_num("vip_add_hs_frags"):get_cvar_num("vip_add_frags")));
        // dodanie zycia za zabicie
        fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + (hs?get_cvar_num("vip_add_hs_hp"):get_cvar_num("vip_add_hp")));
        // limitacja maksymalnej liczby HP
        if(get_user_health(id)>get_cvar_num("vip_hp_limit"))fm_set_user_health(id, get_cvar_num("vip_hp_limit"));
        // dynamiczna aktualizacja tablicy punktow
        message_begin(MSG_ALL,85)
        write_byte(id)
        write_short(get_user_frags(id))
        write_short(get_user_deaths(id))
        write_short(0)
        write_short(get_user_team(id))
        message_end()
    }
}


public CmdStart(id, uc_handle){
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
    
    new flags = pev(id, pev_flags);
    
    // onsluga multiskoku
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id] && (get_user_flags(id) & read_flags(VIP)))
    {
        --moze_skoczyc[id];
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        moze_skoczyc[id] = get_cvar_num("vip_skoki");
        
    return FMRES_IGNORED;
}

public CurWeapon(id){
    // zmiana predkosci maksymalnej
    if(get_user_flags(id) & read_flags(VIP))
                 set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + get_cvar_num("vip_speed"));
    new weapon = read_data(2);

    

    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288 && weapon == CSW_AWP)

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_awpvip.mdl")

    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public pokaz_vipy_online(id){
    // lista vipow online
    new vipy[33][32];
    new str[1024];
    new count=0;
    new i,n=get_maxplayers();
    
    for(i=1; i<=n; ++i){
        if(is_user_connected(i) && (get_user_flags(i) & read_flags(VIP))){
            get_user_name(i, vipy[count], 31);
            ++count;
        }
    }
    if(count){
        format(str,1023, "VIP%s online:^x01 ",str, vipy[i], (count>1?"y":""));
        for(i=0; i<count; ++i){
            format(str,1023,"%s%s%s",str, vipy[i], (i<count-1?"^x04,^x01 ":"^x04."));
        }
        ColorChat(id,GREEN, str);
    } else {
        ColorChat(id,RED, "Brak VIPow online.");
    }
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public recharge(id){
    if(!is_user_alive(id))
        return;
    // uzupelnienie magazynkow - stale
    switch(get_user_weapon(id)){
        case CSW_GLOCK18:    cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18",    id),20)
        case CSW_USP:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp",        id),12)
        case CSW_P228:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228",        id),13)
        case CSW_DEAGLE:    cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle",    id),7)
        case CSW_FIVESEVEN:    cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_fiveseven",    id),20)
        case CSW_ELITE:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_elite",    id),30)
        case CSW_M3:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m3",        id),8)
        case CSW_XM1014:    cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014",    id),7)
        case CSW_TMP:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_tmp",        id),30)
        case CSW_MAC10:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_mac10",    id),30)
        case CSW_MP5NAVY:    cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy",    id),30)
        case CSW_UMP45:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_ump45",    id),25)
        case CSW_P90:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90",        id),50)
        case CSW_FAMAS:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas",    id),30)
        case CSW_GALIL:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_galil",    id),35)
        case CSW_AK47:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47",        id),30)
        case CSW_M4A1:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1",        id),30)
        case CSW_SCOUT:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_scout",    id),10)
        case CSW_SG552:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg552",    id),30)
        case CSW_AUG:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_aug",        id),30)
        case CSW_SG550:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg550",    id),30)
        case CSW_G3SG1:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_g3sg1",    id),20)
        case CSW_AWP:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp",        id),10)
        case CSW_M249:        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249",        id),100)
    }
}

public screen_flash(id,red,green,blue,alpha){
    // zielony blysk
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, id);
    write_short(1<<12);
    write_short(1<<12);
    write_short(1<<12);
    write_byte(red);
    write_byte(green);
    write_byte(blue);
    write_byte(alpha);
    message_end();
}

dodana podmiana modeli:

    new weapon = read_data(2);

    

    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288 && weapon == CSW_AWP)

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_awpvip.mdl")

Użytkownik mucek181 edytował ten post 13.10.2014 20:38

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na sieć serwerów Counter-Strike 1.6 www.FairGame-CS.pl
Dołączona grafika

#2 Soot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 13.10.2014 21:43

A masz tylko jedne model tego awp czy parę bo jeśli parę  to jest tylko dla modelu v_ czyli widok z 1 osoby, p_ to widok z 2 osoby, w_ widok broni na ziemi. Więc może masz model o nazwie np." v_p_awpvip.mdl "? 


  • +
  • -
  • 0

Serwer BF2 - Unikat - 193.33.177.87:27051

 


#3 mucek181

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.10.2014 22:07

Jest model tylko v ale to nie ma znaczenia bo nie musi go widzec inaczej np jestes na spekcie to jesli nie masz vip to widzisz model ten co ma vip z pierwszej kamery i chodzi o to ze chce zrobic tak aby gracz ktory kupuje bron np awp to ma zwykly model a jesli vip kupuje awp to ma inny model broni wiec moje pytanie brzmi jak to ustawic.

 

Uzywam dokladnie tego sposobu:

http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/

 

A to vip ktorego uzywam:

http://amxx.pl/topic...5-vip-ultimate/


Użytkownik mucek181 edytował ten post 13.10.2014 22:29

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na sieć serwerów Counter-Strike 1.6 www.FairGame-CS.pl
Dołączona grafika

#4 mucek181

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.10.2014 22:46

Ok mozna zamknac poradzilem sobie sam :D


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na sieć serwerów Counter-Strike 1.6 www.FairGame-CS.pl
Dołączona grafika

#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 14.10.2014 07:04

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych