Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Natywy nie pozwalają uruchomić pluginu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nltj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 08.10.2014 22:20

Mam taki oto kod

native bool:is_user_female(id); //przed plugin_init

//gdzies tam
public plugin_natives() {
	register_native("is_user_female", "PDz", 1)
}

bool:PDz(id)
{
	return Plec[id];
}

Uzywając w innym pluginie

native bool:is_user_female(id); // nad plugin_init

//gdzies tam

	if(is_user_female(id) == 1) // mozna tez bez tego == 1 ale tak jest dla mnie przynajmniej lepiej czytelne
	{
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	cs_set_user_model(id,"ModelTT");
	else
	cs_set_user_model(id,"ModelCT");
	}

nie jest on uruchamiany, nie wywala żadnych logów.

 

Co może być tego przyczyną ?


  • +
  • -
  • 0

#2 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 09.10.2014 10:07

Pamiętaj żeby plugin w którym rejestrujesz plugin był nad pluginem w którym go używasz w users.ini

 

Poza tym wydaje mi się, że powinno być tak:


//gdzies tam
public plugin_natives() {
    register_native("is_user_female", "PDz", 1)
}

bool:PDz(id)
{
    return Plec[id];
}

Tego:

native bool:is_user_female(id); //przed plugin_init

używasz tylko w pluginie w którym chcesz z natywu skorzystać.

 


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 09.10.2014 10:12

żeby natyw uruchomić funkcja natywna musi być publiczna. nie wiem czy standardowo taka jest bez tego słowa kluczowego, dla sprawdzenia zamień na to

public bool:PDz(id)
{
    return Plec[id];
}

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.10.2014 10:43

Standardowo funkcje nie są publiczne.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 09.10.2014 15:51

Plugin nie pozwala uruchomić serwera, jak ustawiam natyw jako funkcje Publiczną.

 

Podobno jest taki "request" który pozwala załadować plugin nie korzystając w chwili ładowania z niego. Jest toś takiego ?


Użytkownik Nltj edytował ten post 09.10.2014 15:59

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych