Przerobienie nVault'a
mr_tnctproo
04.10.2014
Witam, potrzebyje by ktos mi przerobil ten public
public ZapiszDane(id) { if(!klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64]; format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]); new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu); switch(typ_zapisu) { case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]); case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); } format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu); nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE; }
ogolnie chodzi oto bo uzywam Call of Duty Mod: MW - Statystyki by @R3X i zle mi czyta nVaulta, bo czyta mi tak:
Nick - Klasa; Jakas klasa: Nic: Nic
a nie tak
Nick: Klasa: Level: EXP
//sma w zalaczniku
//edit link do moich cod-statow http://smurfgaming.xaa.pl/codmod
Attached Files
Edited by MrDjPawelek, 04.10.2014 16:57.
mr_tnctproo
05.10.2014
@ edit,
+ jak by mozna bylo to prosil bym o przerobienie public'a "UstawPerk" bo przy kompilacji mam takie errory
Logi:
QTM_CodMod.sma(1037) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1039) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1083) : error 017: undefined symbol "cod_get_user_level" QTM_CodMod.sma(1085) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1085) : error 017: undefined symbol "lp" QTM_CodMod.sma(1087) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block QTM_CodMod.sma(1087) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1087) : error 017: undefined symbol "obroty" QTM_CodMod.sma(1087) : warning 215: expression has no effect QTM_CodMod.sma(1087) : error 001: expected token: ";", but found "]" QTM_CodMod.sma(1087) : fatal error 107: too many error messages on one line