Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

usuwanie taska po wyborze z menu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 01.10.2014 01:11

Dodałem task, który wywołuje funkcje sprawdzającą, czy gracz wybrał broń z menu.

#define SPRAWDZ_WYBOR_GRACZA 1111
public cod_class_enabled(id){
	set_task(15.0, "sprawdzwybor", id+SPRAWDZ_WYBOR_GRACZA, _, _, "b");
}

Po wyborze broni z menu task ma być usuwany.

		case 0:
		{
			if(ma_klase[id])
			{
				remove_task(id+SPRAWDZ_WYBOR_GRACZA);
			}
		}
public sprawdzwybor(id)
{
id -= SPRAWDZ_WYBOR_GRACZA;
set_dhudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.54, 0, 0.0, 4.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id, "Wybierz bron!");
set_task(2.0, "wybierz_bron", id);
}

Czy wykonałem wszystko prawidłowo? :D


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych