Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

JailBreak Chowany dołączenie muzyki...


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 zedNPolska

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:ZaGranica
Offline

Napisano 28.09.2014 10:44

Witam, mam problem ponieważ chcę aby podczas szukania CT było słychać muzykę jaką ja sobię ustawie w .sma. Lecz mam już kod ale muzyka nie chcę grać, dodatkowo w Kompilatorze wyświetla mi się tak.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

jail_chowany.sma(134) : warning 217: loose indentation
jail_chowany.sma(191) : warning 217: loose indentation
jail_chowany.sma(198) : warning 217: loose indentation
Header size:           1596 bytes
Code size:            12128 bytes
Data size:             4356 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   34464 bytes

3 Warnings.
Done.

Oto mój kod Chowanego. Proszę o naprawienie aby było słychać muzykę podczas gdy CT szuka!

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[JB] Chowany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new bool:g_ChoosenColor[MAX+1], fPlayerPreThink, fCmdStart, bool:usun;

new const g_FlashlightColors[][3] = {
    {255,0,0},//czerwony
    {0,255,0},//zielony
    {0,0,255},//niebieski
    {255,69,0},//pomaranczowy
    {0,255,255},//aqua
    {255,255,0},//zolty
    {255,0,255},//rozowy
    {255,255,255}//bialy
    };
    
    new const g_FlashlightColorNames[][] = {
        "Czerwonym",
        "Zielonym",
        "Niebieskim",
        "Pomaranczowym",
        "Aqua",
        "Zoltym",
        "Rozowym",
        "Bialy ratuje!"
    };
    new bool:g_HasFlashOn[MAX+1], g_FlashColor[MAX+1];
    
    new id_zabawa;
    public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        
        id_zabawa = jail_register_game("Chowany");
    }
    
    public OnLastPrisonerShowWish(id)
    {
        if(fCmdStart && fPlayerPreThink)
        {
            OnRemoveData(id_zabawa);
            set_user_maxspeed(id, 250.0);
        }
    }
    
    public OnRemoveData(day)
    {
        if(day == id_zabawa)
        {
            RegisterChowany(false);
            client_cmd(0, "mp3 stop");
            set_lights("#OFF");
            usun = false;
        }
    }
    
    public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
    {   
        static szTime[12];
        if(day == id_zabawa)
        {
            format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);       
            formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie maja czas na schowanie sie^n%s - Straznicy zaczynaja szukac^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTime);
            szInfo = "Dzisiaj jest Chowany";
            
            jail_set_prisoners_micro(true, true);
            jail_set_ct_hit_tt(true);
            jail_set_god_ct(true);
            
            setting[0] = 1;
            setting[1] = 1;
            setting[2] = 1;
            setting[4] = 1;
            setting[7] = 2;
        }
    }
    
    public OnDayStartPost(day)
    {
        if(day == id_zabawa)
        {
            jail_open_cele();
            jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
        
            RegisterChowany(true);
        }
    }
    
    public OnGameHudEnd(day)
    {
        if(day == id_zabawa)
        {
            if(!usun)
            {
                set_lights("a");
                jail_set_ct_hit_tt(false);
                jail_set_game_hud(180, "Zakonczenie zabawy za");
                client_cmd(0, "mp3 play sound/jailbreak/chowany.mp3");
            }
            else
            {
                jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
                set_lights("#OFF");   
                
                RegisterChowany(false);
                
                for(new i=1; i<=32; i++)
                {
                    g_ChoosenColor[i] = false;
                    if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))           
                        set_user_maxspeed(i, 250.0);
                }
            }
            usun = !usun;
        }
    }
    
    //
    RegisterChowany(bool:wartosc)
{
    if(wartosc)
    {
        if(!fPlayerPreThink)
            fPlayerPreThink = register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
            
            if(!fCmdStart)
                fCmdStart = register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
        }
        else
        {
            if(fPlayerPreThink)
            {
                unregister_forward(FM_PlayerPreThink, fPlayerPreThink);
                fPlayerPreThink = 0;
            }
            if(fCmdStart)
            {
                unregister_forward(FM_CmdStart, fCmdStart);
                fCmdStart = 0;
            }
        }
    }
    
    public showColorMenu(id)
    {
        new menu = menu_create("\yZostales znaleziony! Wybierz nastepny kolor latarki!^nMasz\w 5\y sekund", "Handel_Kolor");
        
        menu_additem(menu, "Czerwony");
        menu_additem(menu, "Zielony");
        menu_additem(menu, "Niebieski");
        menu_additem(menu, "Pomaranczowy");
        menu_additem(menu, "Aqua");
        menu_additem(menu, "Zolty");
        menu_additem(menu, "Rozowy");
        
        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
        menu_display(id, menu);
    }
    
    public Handel_Kolor(id, menu, item)
    {
        if(item == MENU_EXIT || get_user_team(id) != 1 || !is_user_alive(id))
            return;
        
        new szColor[32], szName[32], acces, callback, data[2];
        get_user_name(id, szName, 31);
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 1, szColor, 31, callback);
        
        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_FlashlightColors[item][0], g_FlashlightColors[item][1], g_FlashlightColors[item][2], kRenderNormal, 1);
        ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 wybral kolor^x03 %s", szName, szColor);
        
        SprwaczCzyOstatni();
    }
    
    SprwaczCzyOstatni()
{
    new bool:koniec = false;
    for(new i=1; i<=MAX; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1)
            continue;
            
            koniec = true;
            if(!g_ChoosenColor[i])
            {
                koniec = false;
                break;
            }
        }
        if(koniec)
        {
            jail_remove_game_hud();
            jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
            
            set_lights("#OFF");   
            
            RegisterChowany(false);
            
            for(new i=1; i<=MAX; i++)
            {
                g_ChoosenColor[i] = false;
                if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))           
                    set_user_maxspeed(i, 250.0);
            }
        }
    }
    
    public fwCmdStart(id, uc)
    {
        if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2)
            return FMRES_HANDLED;
        
        if(get_uc(uc, UC_Buttons) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE))
        {
            new id2, body;
            get_user_aiming(id, id2, body);
            
            if(is_user_connected(id2) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1)
            {
                if(!g_ChoosenColor[id2])
                {
                    new szName[2][32];
                    get_user_name(id, szName[0], 31);
                    get_user_name(id2, szName[1], 31);
                    
                    client_cmd(id, "spk fvox/blip");
                    client_cmd(id2, "spk fvox/blip");
                    showColorMenu(id2);
                    
                    set_user_rendering(id2, kRenderFxPulseFastWide, 0, 0, 0, kRenderTransAdd, 128);
                    ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 znalazl^x03 %s^x01 !", szName[0], szName[1]);
                    g_ChoosenColor[id2] = true;
                }
                else
                {
                    ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 Ten gracz juz wybral kolor!");
                }
            }
        }
        if(get_uc(uc, UC_Impulse) == 100)
        {
            g_FlashColor[id] = random(sizeof(g_FlashlightColors));
            g_HasFlashOn[id] = !g_HasFlashOn[id];
            
            set_uc(uc, UC_Impulse, 0);
            return FMRES_HANDLED;
        }
        return FMRES_IGNORED;
    }
    
    public PreThink(id)
    {
        if(!is_user_alive(id))
            return FMRES_IGNORED;
        
        set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
        set_pev(id, pev_fuser2, 0.0);
        
        switch(get_user_team(id))
        {
            case 1:{
                if(!usun)
                {
                    set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
                    set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
                }
                else
                {
                    set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
                    set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
                }
            }
            case 2:{
                if(!usun)
                {
                    set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
                    set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
                }
                else
                {
                    set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
                    set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
                }
                
                if(g_HasFlashOn[id])
                    Make_FlashLight(id, g_FlashColor[id]);
            }
        }
        return FMRES_IGNORED;
    }
    
    public plugin_precache()
    {
        precache_generic("sound/misc/jailbreak/chowany.mp3");
    }
    
    Make_FlashLight(id, color)
{
    new Origin[3];
    get_user_origin(id, Origin, 3);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, .player=id);
    write_byte(TE_DLIGHT);
    write_coord(Origin[0]);
    write_coord(Origin[1]);
    write_coord(Origin[2]);
    write_byte(17);
    write_byte(g_FlashlightColors[color][0]);
    write_byte(g_FlashlightColors[color][1]);
    write_byte(g_FlashlightColors[color][2]);
    write_byte(1);
    write_byte(60);
    message_end();
    
    set_hudmessage(g_FlashlightColors[color][0], g_FlashlightColors[color][1], g_FlashlightColors[color][2], 0.05, 0.65, 0, 0.25, 0.25, 0.5, 0.5, 3);
    show_hudmessage(id, "swiecisz kolorem %s", g_FlashlightColorNames[color]);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 28.09.2014 10:53

Musisz "powiedzieć" serwerowi, że będziesz używał jakichś dodatkowych plików. Użyj funkcji plugin_precache


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 zedNPolska

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:ZaGranica
Offline

Napisano 28.09.2014 10:57

Mógłbyś to dla mnie zrobić? Jestem nowicjuszem w tym i dosłownie nie wiem o czym mówisz. :/


  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 28.09.2014 11:21

Dodaj funkcję

public plugin_precache()
precache_sound("jailbreak/chowany.mp3");

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 zedNPolska

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:ZaGranica
Offline

Napisano 28.09.2014 11:33

Ok, mam. A da się trochę ściszyć piosenke? Jak ktoś będzie mówił aby ten wybrał kolor to może nie być go słychać :/


  • +
  • -
  • 0

#6 Benitoniesmialy

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Wolf
  • Lokalizacja:Kołaczyce
Offline

Napisano 30.09.2014 10:08

dzięi, bardzo mni się przydało, tego szukałem


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych