Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Paintball - public fw_touch


Najlepsza odpowiedź szelbi, 24.09.2014 06:37

Dodaj na samej górze taki kod:

if(!pev_valid(bullet))
	return FMRES_IGNORED;
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 anachaj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 23.09.2014 20:33

Cześć,

 

na serwerze pojawił się problem mianowicie crashe podczas strzelania...

Jak ktoś ma pomysł proszę pisać niżej.

Logi wyglądają następująco:

L 09/23/2014 - 21:30:46: [FAKEMETA] Invalid entity
L 09/23/2014 - 21:30:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 09/23/2014 - 21:30:46: [AMXX]    [0] test.sma::fw_touch (line 301)

Fukcja:

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.09.2014 20:34

Która to linia 301?


  • +
  • -
  • 0

#3 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 23.09.2014 20:40

Druga linijka w funkcji :
 

pev(bullet, pev_classname, class, 19);

  • +
  • -
  • 0

#4 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.09.2014 06:37   Najlepsza odpowiedź

Dodaj na samej górze taki kod:

if(!pev_valid(bullet))
	return FMRES_IGNORED;

  • +
  • -
  • 1

#5 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 24.09.2014 11:24

Teraz serwer pada, tym razem bez logów...
Tylko w konsoli serwera:

Segmentation fault
email debug.log to linux@valvesoftware.com
Wed Sep 24 12:22:09 CEST 2014: Server restart in 10 seconds

  • +
  • -
  • 0

#6 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 24.09.2014 14:01

Niestety nie mogę już edytowac posta...

Zauważyłem, że Crash występuje dopiero kiedy kulka dotknie gracza, może uderzać o podłoże, wszystko inne.


  • +
  • -
  • 0

#7 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 24.09.2014 14:03

Założe się, że chodzi o zabawe jailbreak, nie o moda paintball?


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#8 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 24.09.2014 15:22

Nie, chodzi tylko o PaintBalla. Poradziłem sobie mozna zamknąć.


Użytkownik anachaj edytował ten post 24.09.2014 15:48

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych