Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Dźwięk gdy ktoś nas zabijeDźwięk gdy ktoś nas zabije gdy mamy 3 zabicia

pytanie

Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 24.09.2014 15:13

#define ILOSC 3
new licznik_zabojstw[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
 
// public plugin_precache() rejestrujemy dzwiek
 
public DeathMsg()
{
new zabojca = read_data(1)
new ofiara = read_data(2)
 
if(is_user_connected(zabojca) && zabojca && zabojca!=ofiara){
licznik_zabojstw[zabojca]++;
}
if(is_user_connected(ofiara) && licznik_zabojstw[ofiara] >= ILOSC){
// odgrywamy dzwiek
licznik_zabojstw[ofiara] = 0;
}
 
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:244
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 23.09.2014 19:53

Witajcie otóż, nie wiem sam od czego mam zacząć, otóż, chce zrobić tak, gdy mamy nie wiem killstreak = 3 zabicia i ktos nas zabije to wtedy będzie jakiś dźwięk, pytania na moją odpowiedź nie znalazłem, więc postanowiłem napisać nowy temat ;)

 

Z góry dzięki :)


  • +
  • -
  • 0

#2 Danny OK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 23.09.2014 22:30

Użyj client_death

Daj tam licznik zabić w rundzie, jeśli zginiesz to niech zeruje go.

Po osiągnięciu określonej ilości zabić użyj dźwięku. Niżej masz link do tematu jak to zrobić:
http://amxx.pl/topic...rzania-dzwieku/


Użytkownik Danny OK edytował ten post 23.09.2014 22:30

  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#3 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:244
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 24.09.2014 14:37

Danny OK, dzięki już wiem co i jak, można zamknąć, z licznikiem ledwo się uporałem ale jest :) Dzięki Ci raz jeszcze :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 24.09.2014 15:13   Najlepsza odpowiedź

#define ILOSC 3
new licznik_zabojstw[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
 
// public plugin_precache() rejestrujemy dzwiek
 
public DeathMsg()
{
new zabojca = read_data(1)
new ofiara = read_data(2)
 
if(is_user_connected(zabojca) && zabojca && zabojca!=ofiara){
licznik_zabojstw[zabojca]++;
}
if(is_user_connected(ofiara) && licznik_zabojstw[ofiara] >= ILOSC){
// odgrywamy dzwiek
licznik_zabojstw[ofiara] = 0;
}
 
}

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 Petpat

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:244
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 24.09.2014 15:25

Te zastosowanie też jest dobre stokrotne dzięki :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pytanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych