Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Problem z piorun po smierci


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mateos

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.09.2014 22:26

Witam, posiadam na serwerze niby "piorun po smierci", a tak ogólnie nie mam tego wgranego na serwer ani nie jest dopisane, wiec jak to możliwe, aby to działało ?

DeathrunManager.amxx                ; silnik deathruna
DRM_trigger_hurt_fix.amxx           ; fake player
QTM_CodMod.amxx                     ; silnik codmoda (levele, klasy)

;G�owne pluginy

bunnyhop.amxx                       ; auto bh
deathrun_stats.amxx                 ; rekordy
dzwiekNaPobicieRekordu.amxx         ; dzwiek po pobiciu rekordu
speedmeter.amxx                     ; predkosc gracza w hud
spray_blok.amxx                     ; blokada uzywania spraya
team_join.amxx                      ; automatyczne przydzielanie do CT
antyduck.amxx                       ; plugin dzięki ktoremu nie spycha nas na respie
entity_remover.amxx                 ; plugin dzięki ktoremu mozemy usuwac obiekty
GHW_Toggleable_Noclip.amxx          ; plugin dzięki ktoremu szybciej mozemy zrobic byt koncowy
kolejka_do_tt.amxx                  ; kolejka do tt

;Inne
ad_manager.amxx                     ; reklama w say
;specinfo.amxx                       ; pokazuje obserwujacych cie graczy
amx_ip.amxx                         ; mozliwosc sprawdzenia ip graczy
dontsayips.amxx                     ; antyreklama
;mutemenu.amxx                       ; mutowanie innych graczy
sklep.amxx                          ; sklep monety, dolary
systemmonet.amxx debug              ; monety
free.amxx                           ; po uzyciu komendy /free jest wolna runda (zero pulapek, tylko noz)
drfps.amxx                          ;komenda fps
plugin_trail.amxx                   ;trail
BestSpeed_Edition_v2.amxx debug     ;najlepszy czas
vip.amxx                            ;vip
afkkicker2.amxx                     ;wywala afkow
galileo.amxx                        ;zmiana mapy
EOG.amxx                            ;exp w nocy
no_retry.amxx                       ;zakaz recconectu
invis.amxx                          ;ukrywa graczy i wode
kup_premium.amxx                    ;/kup,/premium
abd.amxx                            ;zadane obrazenia
ReloadStaff.amxx                    ;�aduje premki i adminy
prefixy_cod.amxx                    ;prefix
;cod_nagrody_exp.amxx                ;exp dla 3 najlepszych
alt_end_round_sounds.amxx           ;roundsound
alt_end_round_sounds[old].amxx      ;roundsound
respawn.amxx                        ;/respawn za 8 monet
;OddajPerk.amxx                      ;/daj,/oddaj
;cod_adminmenu.amxx                  ;/codadminmenu
cs_team_semiclip.amxx
cod_expzafull.amxx                  ;exp za full serwer

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png


#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.09.2014 23:30

bo masz mój plugin do free który to zawiera (tak mi sie to spodobało że to tam przemyciłem ale niestety innym to nie pasuje [nie mama pojęcia dlaczego?]) wyłączasz to w cvarach popatrz w sma albo w amxmodmenu na ostatniej stronie


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Mateos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.09.2014 00:39

Od pewnej osoby słyszałem, że te pioruny lagują, więc chciałbym to wyłączyć i sprawdzić, czy to faktycznie prawda.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>


#define PLUGIN "Free++"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X+G[o]Q"

new is_free
new uzycia
new only_knife
new light
new smoke

new czy_uzyty[513]

new to_block[]={"cl_rebuy","cl_autobuy","cl_setautobuy","rebuy","autobuy","glock","usp","p228","deagle","elites",
        "fn57","m3","autoshotgun","mac10","tmp","mp5","ump45","p90","galil","ak47","scout","sg552","awp",
        "g3sg1","famas","m4a1","bullpup","sg550","m249","shield","hegren","sgren","flash",}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_cvar("dr_thunder","1")

    
    for(new i=0;i<sizeof(to_block);i++)
        register_clcmd( to_block[i],"BlokujKomende");
    
    register_clcmd("say /free","free_run")
    
    RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "Bron");
    RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "Bron")
    RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "Bron")
    
    RegisterHam(Ham_Touch,"trigger_hurt","podloze_post",0)
    
    RegisterHam(Ham_Use, "func_button","Dotyk_buttona");
    RegisterHam(Ham_Use, "func_rot_button","Dotyk_buttona");
    RegisterHam(Ham_Use, "button_target","Dotyk_buttona");
        
    register_event("CurWeapon","curweapon","be","1=1")
    register_event("DeathMsg", "death", "a")

    
    register_logevent( "round_start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
    
    set_task(300.0,"reklama",0,_,_,"b")
}

public reklama(){
    ColorChat(0,GREEN, "[Free]^x01 Jesli jestes w terro wpisz ^x03/free^x04 aby uruchomic Freerun");
}
public free_run(id){
    if(get_user_team(id)!=1){
        ColorChat(id,GREEN, "[Free]^x01 KOMENDA TYLKO DLA TERRORYSTOW!!!");
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    if(is_free){
        ColorChat(id,GREEN, "[Free]^x01 FREE ZOSTALO JUZ AKTYWOWANE!!!");
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    if(!uzycia){
        set_hudmessage(255, 42, 255, 0.01, 0.46, 1, 6.0, 5.0)
        show_hudmessage(0, "FREE RUN!!!")
        is_free=1
        only_knife=1
        for(new i=1;i<33;i++){
            if(!is_user_alive(i)) continue
            engclient_cmd(i,"weapon_knife")
            client_cmd(i,"weapon_knife")
        }
    }
    else ColorChat(id,GREEN, "[Free]^x01 UZYLES PULAPKI NIE MOZESZ AKTYWOWAC FREE!!!");
    return PLUGIN_HANDLED
}
public curweapon(id){
    if(only_knife){
        engclient_cmd(id,"weapon_knife")
        client_cmd(id,"weapon_knife")
    }
}
public Dotyk_buttona(this, idcaller, idactivator, use_type, Float:value){
    
    if(!is_free&&!czy_uzyty[this]&&(get_user_team(idcaller)==1||get_user_team(idactivator)==1)){
        ++uzycia
        czy_uzyty[this]=1
        return HAM_IGNORED
    }
    if(!is_free&&czy_uzyty[this]&&(get_user_team(idcaller)==1||get_user_team(idactivator)==1)){
        
        ColorChat(idcaller,GREEN, "[Free]^x01 Ten przycisk zostal juz uzyty");
        return HAM_SUPERCEDE
    }
    
    if(is_free&&(get_user_team(idcaller)==1||get_user_team(idactivator)==1)){
        ColorChat(idcaller,GREEN, "[Free]^x01 JEST FREE NIE MOZESZ AKTYWOWAC PULAPEK!!!");
        return HAM_SUPERCEDE;
    }
    return HAM_IGNORED;
    
    
}

public round_start(){
    is_free=0
    uzycia=0
    only_knife=0
    for(new i=0;i<513;i++) czy_uzyty[i]=0
    
    
}
public BlokujKomende()
    return PLUGIN_HANDLED;
    
public Bron(weapon,id){
    if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED
    if (get_user_team(id)==2&&!is_free)
        return HAM_IGNORED;
    return HAM_SUPERCEDE;
}
public podloze_post(ent,id){
    if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED
    if (get_user_team(id)==1)
        return HAM_IGNORED;
    if(!get_cvar_num("dr_thunder"))
        return HAM_IGNORED
    thunder(id)
    
    return HAM_IGNORED
}
public thunder(id){

        if ( is_user_alive( id ) )
        {
            new origin[ 3 ]
            get_user_origin( id, origin )
            origin[ 2 ] = origin[ 2 ] - 26

            message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) // Lightning
            write_byte( TE_BEAMPOINTS )
            write_coord( origin[ 0 ] )
            write_coord( origin[ 1 ] )
            write_coord( origin[ 2 ] )
            write_coord( origin[ 0 ] + 150 )
            write_coord( origin[ 1 ] + 150 )
            write_coord( origin[ 2 ] + 1700 )
            write_short(light )
            write_byte( 1 )
            write_byte( 5 )
            write_byte( 14 )
            write_byte( 50 )
            write_byte( 50 )
            write_byte( 255 )
            write_byte( 100 )
            write_byte( 20 )
            write_byte( 200 )
            write_byte( 200 )
            message_end()

            message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin ) // Sparks
            write_byte( TE_SPARKS )
            write_coord( origin[ 0 ] )
            write_coord( origin[ 1 ] )
            write_coord( origin[ 2 ] )
            message_end()

            smoke_effect( origin, 100 ) // Smoke
            emit_sound( id, CHAN_AUTO, "ambience/thunder_clap.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
            user_kill(id, 1)
        }
    
        
}

smoke_effect( origin[ 3 ], amount )
{
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
    write_byte( TE_SMOKE )
    write_coord( origin[ 0 ] )
    write_coord( origin[ 1 ] )
    write_coord( origin[ 2 ] )
    write_short( smoke )
    write_byte( amount )
    write_byte( 10 )
    message_end()
}
public plugin_precache()
{
    precache_sound( "ambience/thunder_clap.wav" )
    smoke = precache_model( "sprites/steam1.spr" )
    light = precache_model( "sprites/lgtning.spr" )
}
public death(){
    new vid = read_data(2)
    if(get_cvar_num("dr_auto_resp")==1&&get_user_team(vid)==2)
        set_task(0.2,"respawn",vid)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

register_cvar("dr_thunder","1")

 

Najlepsze jest to, że nawet tego cvaru nie mam w amxx.cfg :P


Użytkownik Mateos edytował ten post 21.09.2014 00:40

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png


#4 White

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 415
Wszechobecny

  • Postów:345
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 21.09.2014 13:16

Nie musi być w amxx.cfg, ale będzie Ci wtedy czytać domyślny. Jeśli chcesz się pozbyć tego pioruna to dopisz po prostu w amxx.cfg:

dr_thunder 0

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_080969_071638_FFFFFF_000000.png

b_350_20_08690A_073809_FFFFFF_000000.png

b_350_20_BF020C_E1130A_EAE6E6_000000.png

 


#5 Mateos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.09.2014 13:57

Ok, działa.

Do zamknięcia :P


b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png


#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 21.09.2014 20:17

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych