Jak sprawić, żeby emit_sound wydawany przez jakąś osobę nie był dla niej słyszalny, a dla reszty tak?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 18.09.2014 17:16
#2
Napisano 18.09.2014 17:21
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody → Call of Duty Mod → Problemy
do
Scripting AMXX → Pytania
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 18.09.2014 17:26
Właściwie to to dotyczy cod moda, bo chodzi mi o klasę wydającą dźwięki.
#4
Napisano 18.09.2014 17:39
Pytanie jest zadane tak, że nie widać aby to dotyczyło codmoda, zresztą emit_sound nie jest czymś co powstało w codmod, jest to coś ogólnego. A co do tej słyszalności, to zainteresuj się forwardemWłaściwie to to dotyczy cod moda, bo chodzi mi o klasę wydającą dźwięki.
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");w nim wyłapiesz prawie każdy dźwięk słyszany w grze.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 18.09.2014 22:38
#6
Napisano 19.09.2014 00:26
w plugin_init()
register_forward(FM_EmitSound, "fwdEmitSound");
nastepnie
public fwdEmitSound(id, iChannel, const szSample[], Float:fVolume, Float:fAttenuation, iFlags, iPitch) { client_print(0, print_chat, "ent %d chan %d sam %s flags %d pitch %d ", id, iChannel, szSample, iFlags, iPitch); return FMRES_IGNORED }
To Ci pokaże wszystkie emitowane dzwięki.
id-numer bytu emitującego dźwięk (gracz to też byt)
iChannel-numer kanału, na którym jest emitowany dźwięk (na logikę na jednym kanale może być jednocześnie emitowany tylko 1 dźwięk, ale ręki sobie uciąć nie dam)
szSample-ciąg znaków określający ścieżkę do dźwięku, który jest emitowany
fVolume - głośność, wartość zmiennoprzecinkowa np. 0.58
reszty nie pamiętam co to jest:P może ktoś uzupełni
PS. Wszystkie emitowane przez byty, są jeszcze ambient_sound, też jest do tego forward w fakemecie.
Użytkownik grankee edytował ten post 19.09.2014 00:27
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Wyswietlanie wiadomosci w tutorNapisany przez SHiBBy., 27.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Faken selling a blockmaker - ScammerNapisany przez ricardobrat, 26.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych