Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

dodawanie dzwięku do pluginu

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 djcs

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
Offline

Napisano 24.08.2009 19:46

Daje tu kawałek pluginu kz dajrokan w którym jest element dotyczący końca mapy , czyli jak się kliknie mete na mapie kz. I chciałbym zrobić tak aby po kliknięciu leciała melodia słyszana dla każdego gracza o nazwie finish.wav która by się też ściągała graczom lecz nie potrafie tego zrobić



}

climber_finish(id) {

	client_print(id, print_chat, "[%s] You finished the map in: %d:%02d", PLUGIN_NAME, (climber_time[id]/60), (climber_time[id]%60))

	new name[32], hud_text[256], len
	get_user_name(id, name, 31)
	len = 0
	len = format(hud_text, 255, "Congratulation to %s !^nTime: %d:%02d | TP: %d%s", name, climber_time[id]/60, climber_time[id]%60, climber_teleports[id], climber_scout[id] > 0 ? " | scout": "")

	if (((climber_time[id] < leet_time) || !leet_time) && !climber_teleports[id] && (climber_scout[id] < 1)) {
		format(leet_climber, 31, "%s", name)
		leet_time = climber_time[id]
		if (leet_userid != get_user_userid(id)) {
			if (kz_glow == 2) {
				new leet_old = leet_userid
				leet_userid = -1

				climber_rgb[id] = GLOW_LEET
				glow_now(id)

				new players[32], inum
				get_players(players, inum)
				for (new i = 0; i < inum; i++)
					if (leet_old == get_user_userid(players[i])) {
						glow_now(players[i])
						break
					}
			}
			leet_userid = get_user_userid(id)
		}
		len += format(hud_text[len], 255-len, "^n... and is the new leet climber !")
	} else
		if (kz_glow == 2) {
			climber_rgb[id] = GLOW_FINISH
			glow_now(id)
		}

	new i = check_top15(id)
	if (i < 15)
		len += format(hud_text[len], 255-len, "^nPlace: %d", i+1)

	set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 0.0, 5.0, 0.0, 0.5, 2)
	show_hudmessage(0, hud_text)

	return PLUGIN_CONTINUE
}


Ta część z tego co dałem wyświetla napis po przejściu mapy i chiałbym aby ktoś napisał co zrobić aby razem z napisem tym leciała melodia.

len = format(hud_text, 255, "Congratulation to %s !^nTime: %d:%02d | TP: %d%s", name, climber_time[id]/60, climber_time[id]%60, climber_teleports[id], climber_scout[id] > 0 ? " | scout": "")

Za pomoc bardzo dziękuje :)
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 25.08.2009 11:44

#define SOUND "misc/climber.wav"
public plugin_precache(){
	precache_sound(SOUND);
}
play(id, sound[])
{
	new end=strlen(sound)-4;
	if(containi(sound,".mp3") == end && end>0)
		client_cmd(id,"mp3 play sound/%s",sound);
	else if(containi(sound,".wav") == end && end>0)
		client_cmd(id, "spk sound/%s",sound);
	else
		client_cmd(id, "speak %s",sound);
	
}
climber_finish(id) {

    client_print(id, print_chat, "[%s] You finished the map in: %d:%02d", PLUGIN_NAME, (climber_time[id]/60), (climber_time[id]%60))

    new name[32], hud_text[256], len
    get_user_name(id, name, 31)
    len = 0
    len = format(hud_text, 255, "Congratulation to %s !^nTime: %d:%02d | TP: %d%s", name, climber_time[id]/60, climber_time[id]%60, climber_teleports[id], climber_scout[id] > 0 ? " | scout": "")

    if (((climber_time[id] < leet_time) || !leet_time) && !climber_teleports[id] && (climber_scout[id] < 1)) {
        format(leet_climber, 31, "%s", name)
        leet_time = climber_time[id]
        if (leet_userid != get_user_userid(id)) {
            if (kz_glow == 2) {
                new leet_old = leet_userid
                leet_userid = -1

                climber_rgb[id] = GLOW_LEET
                glow_now(id)

                new players[32], inum
                get_players(players, inum)
                for (new i = 0; i < inum; i++)
                    if (leet_old == get_user_userid(players[i])) {
                        glow_now(players[i])
                        break
                    }
            }
            leet_userid = get_user_userid(id)
        }
        len += format(hud_text[len], 255-len, "^n... and is the new leet climber !")
    } else
        if (kz_glow == 2) {
            climber_rgb[id] = GLOW_FINISH
            glow_now(id)
        }

    new i = check_top15(id)
    if (i < 15)
        len += format(hud_text[len], 255-len, "^nPlace: %d", i+1)

    set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 0.0, 5.0, 0.0, 0.5, 2)
    show_hudmessage(0, hud_text)
    
    play(id, SOUND);

    return PLUGIN_CONTINUE
}

Jeśli już wcześniej masz plugin_precache to po prostu połącz w 1 funkcje
  • +
  • -
  • 0

#3 djcs

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
Offline

Napisano 25.08.2009 15:33

Dziękuje , można zamknąć :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych