Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] cs_get_weaponbox_type - do czego to?


Najlepsza odpowiedź R3X, 16.09.2014 18:24

Weaponbox to broń, która leży na ziemi od razu na poczatku rundy. W odróżnieniu od tej wyrzuconej przez gracza może zawierać więcej niż jeden egzemplarz, to taki worek z wyposażeniem. Ta funkcja pobiera pierwsze id broni jakie znajdzie w weaponboxie.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.09.2014 17:29

Co robi ta funkcja?

 

Znalazłem ją w jakimś pluginie i nwm do czego służy.

cs_get_weaponbox_type(iWeaponBox)
{
	new iWeapon;
	for(new i = 1; i <= 5; i++)
	{
		iWeapon = get_pdata_cbase(iWeaponBox, m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[i], 4);
		if(iWeapon > 0)
			return cs_get_weapon_id(iWeapon);
	}
	return 0;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.09.2014 18:24   Najlepsza odpowiedź

Weaponbox to broń, która leży na ziemi od razu na poczatku rundy. W odróżnieniu od tej wyrzuconej przez gracza może zawierać więcej niż jeden egzemplarz, to taki worek z wyposażeniem. Ta funkcja pobiera pierwsze id broni jakie znajdzie w weaponboxie.


  • +
  • -
  • 4

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.09.2014 19:27

A czy bron lezaca standardowo na ziemii to nie jest armoury_entity?
A po dropie to jest weaponbox?
  • +
  • -
  • 0

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 16.09.2014 19:29

armoury_entity to kamizelka leżąca na ziemii bodajże. Chociaż mogę się mylić...

 

weaponbox jest zarówno z dropa, jak i domyślnie na mapie. I może zawierać więcej niż 1 broń, może zawierać bpammo, granaty, praktycznie wszystko. I co najważniejsze: wcale nie musi mieć modelu broni :)


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.09.2014 20:34

amxx.pl/topic/138580-co-to-jest-za-byt-armoury-entity/

Więc chyba jednak nie tylko kamizelka.

Aha dowiedziałem się co nieco ale nadal nie mogę pojąć tych 2 bytów. Weaponbox i armoury_entity. Po co 2? Jaka jest różnica. Poczatkowo myslalem ze ten 2 jest juz na mapie standardowo, ale Gwyn wyskakuje, że wpnbox tez moze.
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 16.09.2014 23:09

w zasadzie to masz 2 opcje albo oznaczaja prawie to samo (roznica to czy bron pochodzi z dropa czy od mappera) albo armoury_entity to tylko kamizelka (zawsze myslalem ze tak jest ) więc proponuje odpalić meela i to sprawdzić.

 

w sumie jak robiłem różdżke dla maga w diablo to kodowałem tylko weaponboxy i wszystko działało więc myśałem że to każda leżąca broń ale nie testowałem tego na zadnych fy_* więc pewny nie jestem musisz sprawdzić sam.

 

możesz też złapać touch/spawn/whatever w Ham'ie dla tych 2 klas i wyprintować sobie odpowiednio wynik i sprawdzić co jest co


  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 17.09.2014 10:28

Jest "jakaś" różnica z pewnością między weaponboxem, a armoury_entity... Sprawdziłem i faktycznie na fy_snow leżą armoury_entity, ale na niektórych mapach są to weaponboxy.

A różnica jest, gdyż przypomniałem sobie kiedyś problemy z podnoszeniem broni na fy_snow, gdy plugin nam wszystkie odebrał. Czasem się coś bugowało w silniku gry i nie dało się podnieść tych "fabrycznie" leżących broni, ale podniesienie broni z dropa już działało normalnie. Więc jakaś różnica jest, pytanie jaka...
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#8 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.09.2014 13:35

Sprawdź czy wszystkie właściwości jakie Ci przyjdą do głowy posiadają oba te byty (wszystkie pev itd). Proponuję wejść na mapę gdzie leżą armoury_entity, podnieść broń, wyrzucić broń i będziesz miał weaponboxa, a po drugiej strony mapy bedzie leżało dokładnie to samo co będzie armoury_entity. Sprawdź id obu entów po czym ustaw na komende z argumentem zapis wszystkich tych wlasciwosci do pliku, pozniej otwierasz oba pliki i porownujesz co masz.


  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.09.2014 19:47

Moze zadam tak pytanie:
Czy jezeli dropne bron to ona moze byc armoury entity czy musi byc weaponboxem?
  • +
  • -
  • 0

#10 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.09.2014 03:58

Czy jeżeli odsmażam pierogi 10 minut na srednim ogniu to mogą być przyrumienione czy muszą być jasne?

 

Byt jaki powstaje po wyrzuceniu broni jest albo weaponbox albo armour_entity, nie pamiętam który z nich, ale zawsze ten sam. Kwestia tego co jest Twoim celem, czy z jakiegoś powodu chcesz żeby to była któraś konkretna klasa? Jeśli tak to z jakiego i dlaczego. Postaraj się opisać do czego zmierzasz możliwie najdokładniej, bo czasem istnieją rozwiązania, o których nawet nie pomyślisz i na pozór mają niewiele wspólnej z celem.


  • +
  • -
  • 2

#11 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.09.2014 05:38

Głownie to chodzi mi o CoD'a

Tam jest łapany touch armoury_entity & weaponbox. Gdyby armoury_entity było tylko kamizelką, to wystarczyło by HAM_SUPERCEDE i po sprawie.
  • +
  • -
  • 0

#12 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.09.2014 08:44

Doszliśmy do tego, że armoury_entity to nie jest tylko kamizelka. Więc tak czy siak, musisz sprawdzić co w armoury_entity lub w weaponboxie siedzi.
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#13 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.09.2014 14:28

Skoro są łapane oba touche to do bladej pupy co za różnica? Opisz co chcesz zrobić, do czego wystarczy HAM_SUPERCEDE? Jak mam Ci pomóc jak robisz z tego wielką tajemnice.


  • +
  • -
  • 0

#14 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 19.09.2014 16:56

Dobra, wyczaiłem że jak podniesiesz broń i ją wyrzucisz to jest wtedy weaponbox.

 

Sytuacje przeanalizowane:

 

podnoszę armoury_entity, dropam i jest weaponbox

podnoszę weaponbox, dropam i jest weaponbox


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych